mushi Skrevet 1. Desember 2009 Rapporter Skrevet 1. Desember 2009 Nå kommer det snart snø og jeg må klippe pels under potene og mellom tærne på kattene mine og bittelitt på bikkja. Hvilken type saks bruker man og hvor får jeg kjøpt en?
SiriEveline Skrevet 1. Desember 2009 Rapporter Skrevet 1. Desember 2009 Selv har jeg en vanlig klippesaks som er rundet i tuppen sånn at man ikke stikker noen steder. Min kostet rundt 500kr men varer til gjengjeld "evig". Denne kjøpte jeg på en helt vanlig hundebutikk.
Huldra Skrevet 1. Desember 2009 Rapporter Skrevet 1. Desember 2009 Jeg har også sånn avrundet saks, den kostet vel i underkant av hundrelappen. Siden det er snakk om klipping under potene og mellom tærne, valgte jeg en billig saks; dette er områder som er skitne stort sett hele tiden (med mindre man klipper umiddelbart rett etter bad, dvs før evt lufting), og det er heller ikke så nøye hvordan det blir seende ut, bare pelsen forsvinner.
armagnac Skrevet 1. Desember 2009 Rapporter Skrevet 1. Desember 2009 har bare sånn billig saks med rund kan til golden her hjemme vi også den fungerer helt fint her har hold seg skarp lenge den ihvertfall Klipper mellom tredeputene, undelinje og hale...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar