Renate A Skrevet 6. April 2006 Rapporter Skrevet 6. April 2006 Kjempe fint bilde!! Likte godt uttrykket hans på bildet.
Miko Skrevet 6. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2006 Kjempe fint bilde!! Likte godt uttrykket hans på bildet. Ja Jeg liker åsså uttrykket hans på det bildet
Miko Skrevet 6. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2006 Her er en link til flere bilder fra vår "fotosesjon"
Basse Skrevet 11. April 2006 Rapporter Skrevet 11. April 2006 Så fint ett bilde Nydelig altså, pene bilder de på linken også
Miko Skrevet 15. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2006 I går var jeg og Miko på en kjempe fin tur Det var skikkelig vår :mellow: Her er link med bilder
TineSimbaNana Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Fine bilder av Miko gutten Nå kommer vel snart Bailar også ?? :mellow: da kan de løpe og kose seg sammen
Miko Skrevet 15. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2006 Fine bilder av Miko gutten Nå kommer vel snart Bailar også ?? :mellow: da kan de løpe og kose seg sammen Bailar får vi ca 10.mai Tror Miko vil ha veldig godt av å få en å leke med
Gronnis Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Kjempeflotte bilder, Miko er nydelig :mellow:
vipsen Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Fint om du legger bilder av Miko under Miko-tråden i Din Hund :mellow:
Miko Skrevet 15. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2006 Kjempeflotte bilder, Miko er nydelig :mellow: Takk
Miko Skrevet 15. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2006 Fint om du legger bilder av Miko under Miko-tråden i Din Hund :mellow: ok, men trodde jeg åsså kunne legge bilder fra tur o.l under hundesnakk som mange andre gjør uten at det blir flyttet...
Miko Skrevet 22. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 21.mai.06 var Miko 1 år. Dette måtte selvførgelig feires (gale som vi er ). Lagde bordkort, papptallerkner med dyremotiv, godteposer, bursdags servietter, og sist men ikke minst kake Den besto av: 1 boks cæsar, 1 tube leverpostei, agurk hjerter, litt hunde namme pynta rundt, litt lever krydder, og litt majones brukt til å skrive Miko 1 år, + et lys da selvførgelig :icon_fun: Trodde kanskje ikke hundene ville ha den, men den falt i smak, alt forsvant gitt Bailar tok jo helt av, krabba opp på fatet (med stett) å gomla i seg, jeg tok han bort, å da skalv han, helt i hundre Gjesten vår var nydlige lille phalenè-jenta Rikke (Marianne&Rikke, som er her på sonen) Må legge ut bilde av kaka, ble litt stolt over den
Guest Vicky Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Gratulerer med 1 årsdagen Miko!! :icon_fun: banana
Marianne&Java Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 det var en innmari god kake altså! kan anbefales til alle! jeg er så sliten og mett i magen at jeg bare ligger rett ut i sofaen! dette er hva jeg kaller skikkelig bursdagsfeiring! takk for en kjempekul dag! hilsen Rikke!
Kristina Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 jøss, heldig han er da. Lunah får ikke en stusslig gratulasjon på bursdagen sin engang hu. hehe
Toya Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 bra toya ikke kom sier jeg hihi... hu hadde vel jafsa iseg hele aleine greit med små hunder da ja:) men uansett grattis med vel overstått
Miko Skrevet 5. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Noen nye bilder av den nydlige lille gutten min Vann er morro! : "Hmm, skal jeg tørre å gå oppi tro?" "Oki da, først det ene beinet..." "...så det andre... " "...å så var jeg oppi!" "Dette var kjempe morro altså!"
Miko Skrevet 5. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Miko 1 år :icon_fun: : Her sto han vel fint : Vi trener til utstilling :
Zander&Pia Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 nyyyydelige mikogutten stor klem fra onkel zander og pia
Audhild Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Herlig han va! Kjempe fin kake og digga krona hans
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar