Gå til innhold
Hundesonen.no

Anbefalinger av digital fotoramme

SFX

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal gi en digital fotoramme i julegave, selvfølgelig med en USB-pinne stappet av bilder.

Men det finnes jo et utall av varianter på slike fotorammer - er det noen som har erfaringer og anbefalinger? Jeg tenker prislapp en liten tusenlapp. Vet jeg kan få dyrere, det klarer jeg ikke. Og antar at de som er nede i 300-400 kroner har desto dårligere kvalitet. Men motbevis meg gjerne, julegaver må ikke koste mest mulig :rolleyes2:

Skrevet

Eneste jeg vet er at den billigste til sony med usb port ligger på tusenlappen, de under har ikke. Men mulig du får andre steder, ifølge samboer er de da dårlige.

(enkelt og greit liksom :wub: )

Guest Dratini
Skrevet

Jeg fant en test inne her, kanskje du finner en som er passe? Prisene ligger vel fra 800,- og oppover. Er en test som Lyd & Bilde har gjennomført dette, så da får du "alt" om hva som er negativt og positivt med hvert produkt :whistle:

Skrevet

Takk for svar, begge to!

Gaven er "dessverre" kjøpt og levert, da den kunne tas med av en bekjent som var i Lillestrøm i helga, så jeg slapp å sende noe så skjørt i posten. Jeg leste litt tester og valgte i blinde på Lefdal :whistle: Håper det blir bra lell :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...