Emilie Skrevet 20. November 2009 Rapporter Skrevet 20. November 2009 Lurer litt på hvordan det går an å løse problemet med misfarging på lys pels. Har en venninne som som skal stille en gul labrador på Dogs4all, men han har ganske misfargede albuer og haser. Finnes det en sjampo eller andre midler som kan fjerne misfargingen, slik at han tar seg litt bedre ut i ringen?
Margrete Skrevet 20. November 2009 Rapporter Skrevet 20. November 2009 Dette kan jeg mye om! Klor og/eller vanish Neida, jeg vet at sitron kan hjelpe til å fjerne misfarging. Ellers var jo strengt tatt bare å google og da kom jeg frem til optima + div andre produkter. Fant også ut at sitron fjernet misfarging
Emilie Skrevet 20. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2009 Dette kan jeg mye om! Klor og/eller vanish Neida, jeg vet at sitron kan hjelpe til å fjerne misfarging. Ellers var jo strengt tatt bare å google og da kom jeg frem til optima + div andre produkter. Fant også ut at sitron fjernet misfarging Takk! Jeg er for lat til å google vettu
Lemen Skrevet 20. November 2009 Rapporter Skrevet 20. November 2009 Det finnes mange (blå/lilla) shampoer som er gode. White on White fra Chris Christensen fjerner misfarging enkelt og greit og gjør fargen på pelsen klarere. -Anbefales.
Emilie Skrevet 20. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2009 Det finnes mange (blå/lilla) shampoer som er gode. White on White fra Chris Christensen fjerner misfarging enkelt og greit og gjør fargen på pelsen klarere. -Anbefales. Takk for tips! Skal gi beskjeden videre
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar