Gå til innhold
Hundesonen.no

Revaksinere FØR tiden..

Blondiemamma

Recommended Posts

Blondie skal revaksinerers i mars.. men på dogs4all så er det revaksinering for kun 1 kr.. Hvordan vil det var å revaksinere henne såpass før tiden.. Vil det være skadelig, eller vil det ikke ha noen hensikt eller hva??? (Blondiemamma prøver å tenke økonomisk her :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men det gikk helt fint for meg å ta rabiesen sammen med den ordinære vaksina tidligere ihvertfall. Sofus hadde vaksine istarten av mai og skulle ha rabies i slutten av august. Jeg ville gjerne ha ting litt mere sammen Og det var ikke noe problem.. det var nesten 3.5mnd i forskjell.. så skulle vel gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. Hva er dette for noe lokketriks a? Først reklamere med nesten gratis revaksinering og så trekke det 14 dager før arangementet? Det er for dårlig av NKK :innocent:

Jepp, jeg er enig i det. Jeg hadde planer om å gjøre det der jeg også, Norma må vaksineres i løpet av desember uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. Hva er dette for noe lokketriks a? Først reklamere med nesten gratis revaksinering og så trekke det 14 dager før arangementet? Det er for dårlig av NKK :innocent:

Det var vel heller ikke NKK som skulle ha vaksinasjonsstand, men en dyreklinikk... Skjønner at det er surt, men det kan jo tenkes at NKK ikke har fått andre til å stille opp som erstatning på et tilbud som neppe drar penger i løpet av helga. For alt vi vet kan det jo være at veterinæren som skulle gjort det ligger med svineinfluensa, og heller melder avbud nå enn torsdag neste uke.

Filosoferinger fra en annen synsvinkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...