Gå til innhold
Hundesonen.no

Skeptisk til utstilling, er det virkelig nødvendig?

Kristian_

Recommended Posts

Skrevet
Nå har jeg lest alt som er skrevet i denne tråden, og det eneste jeg sitter igjen med er et spørsmål om hva som egentlig var hensikten med denne tråden?

Kristian_ , du hadde allerede gjort deg opp en klar mening om hvor tåpelig du synes utstillingskonseptet er før du la ut førsteinnlegget, og etter 9 sider med diskusjon har du aldri vurdert å endre synspunktet ditt i noen som helst grad. Og det til tross for at mange av innleggene her faktisk gir deg grunn til å revurdere ditt syn på noe du, i følge deg selv, ikke kunne så mye om; det betyr ikke at du MÅ endre mening, men det må da være mulig å være åpen for andre synsvinkler enn din egen?

Som sagt; jeg ser ikke hensikten med denne tråden. Foreløpig ser det mer ut til at den er laget for å provosere og rakke ned på de som er aktive på utstilling, framfor å åpne for en god diskusjon rundt temaet.

Så enig, så enig.

At folk faktisk gidder å bruke masse tid på å overbevise en forutinntatt person som ikke er interessert i infoen vedkommende får, det skjønner jeg ikke.

Jeg koser meg på utstilling, og gir katta i hva endre tenker om min store interesse!

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar
Guest Dratini
Skrevet
Hensikten med tråden er at jeg mener det burde være mulig å vise fram hundene sine og få en vurdering på dem uten at dette skal gjøres i en konkurranse. Har jeg ikke vært tydelig nok på det? Dette var noe jeg ville diskutere, derfor opprettet jeg denne tråden.

Dette kan gjøres ved eksteriørbeskrivelse (bl.a. i Sverige), men den er forbeholdt raser som sogner under SBK, og ergo altså ikke åpen for alle raser...

Skrevet
Det står forresten to ganske interessante artikler om dette i siste nummer av hundesport hvis noen skulle være interessert...

De artiklene har vært nevnt tidligere i tråden :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...