Gå til innhold
Hundesonen.no

hundepass på dagtid


softis

Recommended Posts

I det siste har naboen klaget fordi hundene klynker når de er alene hjemme og naboen jobber natta, så hun får ikke sove mens jeg er på skolen. Føler det henger i en ganske tynn tråd før de gjør noe ut av det nå, så i det siste har mamma hatt de med seg i bilen. Mamma gjør det ikke veldig frivillig da hun ikke er det minste intressert i hund, og hjemme tør jeg ikke ha dem lenger.

Har satt inn en annonse i HA om noen kunne passe dem på dagtid, men fikk kun respons fra folk som bor for langt unna (såklart).. Så nå sitter jeg ganske fint i det. Tenkte det kunne være en mulighet for noen å ha hund på dagtid, men slippe å ha fullt ansvar. Så jeg tenkte at det skader jo ikke å prøve her.

Er det noen som bor/har slektninger, venner o.l. i Hamar som kunne tenke seg å ha dem på dagtid? Eller bare en av dem.

All tid jeg har skal jeg bruke til hjemme alene trening, men tar jo litt tid, så trenger noen i hvertfall midlertidig. Gjør ingenting om de har hund fra før, det går jo an å prøve. Åpen for alle form for forslag, og håper virkelig noen har en mulighet til meg.

MVH Malin, Vanilla og Rossi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...