Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ville din hund beskrive deg?


TonjeRA
 Share

Recommended Posts

Hvis din hund/dine hunder skulle skrive en "attest" om deg som hundeier, hvordan tror du den ville sett ut?

Her er Ailos bidrag:

Matmor er litt streng, men mye lettere å tvinne rundt lillefingeren enn matfar...Jeg vet hvordan øyne hun ikke kan si "nei" til, så er det noe jeg har kjempe lyst til er det bare å ta fram dådyrøynene...Det fungerer nesten hver gang. Hun er kjempe morsom å leike med, er alltid med på det som er gøy...Vi sparker fotball, kaster ball, leiker gjemsel, har drakamp og koser oss i skogen...

Matmor har alltid med seg kameraet hvor enn vi er, og hun tar masse rare bilder, som hun liker å vise fram til andre hundemennesker. Tror hun liker å skryte av meg, det blir hun aldri lei!!

Matmor prøver å trene jevnlig med meg, selvom det ikke alltid er like lett...Men når matmor går i kjøleskapet for å hente pølsebiter til trening er jeg ikke lei å be...Typisk at hun klarte å finne ut at pølser er noe jeg gjør nesten hva som helst for!

Ellers så er det ingen som har så godt fang som henne, ingen som er flinkere til å kose med meg og ingen som er bedre å sove tett inntil om natten når det blir kaldt å ligge i min egen seng på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...