Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund savnet i Skien!

TonjeRA

Recommended Posts

Skrevet

Odin er av rase Staffordshire bullterrier og er 3 år, han er sort og hvit,har ikke halsbånd på seg,men er ID merket..! Odin har også et 5 cm langt arr på høyre bakbein.

Han forsvant fra Venstøp i Skien 30/9 i 09.30 tiden,og har vært borte siden..! Han stod hjemme i gården i 5 maks 10 minutter i bånd,mens jeg var inne og henta med meg barna! Når jeg kom ut var båndet var sliti og Odin var borte!

Odin er verdens snilleste hund,og han er sårt savnet..!

Skulle noen av dere se han,så ring når som helst på døgnet på nr: 90514587.. Dere kan også ringe politiet eller falken!

DUSØR UTLOVES TIL DEN SOM KAN BRINGE ODIN HJEM IGJEN..!

(har kopiert denne fra et staffeforum, og legger den ut her for å spre det til ennåflere hundefolk)

Skrevet

Hmm...Ser det står Bull terrier i artikkelen fra Varden.no, men det er altså en Staffordshire bull terrier! At avisene aldri kan lære seg dette! :whistle::whistle:

Skrevet

Uff.. grusomt når slikt skjer!

Gosj, denne "Odin" ligner grusomt mye på Henrik Andreassen's Nuch Such Black And White "Odin"..

Guest lijenta
Skrevet

Så bra det var da. HVor når og sant hadde da vært fint å høre i en solskins historie :whistle:

Skrevet

Det vet jeg ikke ennå! :ahappy: hørte bare på staffeforumet at han hadde kommet til rette...

men skal fortelle hvis jeg hører noe altså! :whistle:

Skrevet

Odins eier har skrevet følgende på forumet:

"Odin er hjemme igjen etter en uke på vift!

Han dukket opp 2 km unna huset vårt,helt "plutselig" dagen etter avisoppslaget. . .

Han har vært observert med noen narkomane,dagen etter han forsvant,for han bærer ikke preg av å ha vært i skogen i en uke for å si det sånn...!

Tusen takk til alle dere skjønne mennesker som har hjulpet oss i jakten på Odin,og ikke minst takk for alle gode ord!

Nå trekker vi oss tilbake og skal tilbringe resten av kvelden i sofaen;)

Pass godt på staffene deres,jeg kommer aldri til å slippe min ut av synet i gårdsplassen engang!"

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...