Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmer


tm100001

Recommended Posts

Moderatorer kan god flytte tråden hvis den er feil.

Denne filmen er vel helst for spesielt interesserte, av meg og Embla som trener litt. Vi gjennomgår noen av de tingene jeg har lært henne :) Jeg vet at jeg hadde for høye kriterier på den hoppingen, derfor måtte jeg ta fram target-sticken litt igjen. Min feil :lol: Dere kan gjerne kommentere filmen og treningen!

Denne filmen er av Embla rett etterpå. Jeg så igjennom den forrige filmen, og da ble hun litt utålmodig. Hun var så søt at hun fikk en godbit, men jeg satser på at det går bra å overse bjeffingen neste gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett den første filmen, men synes du er flink jeg :whistle: Men synes du godt kunne rose henne med stemmen etter klikket istedenfor å bare klikke. Det blir litt monotont på en måte, om du skjønner :whistle:

Den andre filmen er mye kortere, bare av Embla når hun bjeffer og tilbyr litt div. Takk! Skal tenke over det med rosingen. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er lurt er og ha flere godbiter i hånda. Da slipper du og 'avbryte' alt for og gå bort til bordet, hente godbiten, gi den til hunden for så og fortsette. Når jeg trene noe som jeg ofte belønner på har jeg masse små saftige godbiter i hånda som lett sklir ned. Så du hunden svelger fort (ikke blir stående og tygge) og at du rask kan fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er lurt er og ha flere godbiter i hånda. Da slipper du og 'avbryte' alt for og gå bort til bordet, hente godbiten, gi den til hunden for så og fortsette. Når jeg trene noe som jeg ofte belønner på har jeg masse små saftige godbiter i hånda som lett sklir ned. Så du hunden svelger fort (ikke blir stående og tygge) og at du rask kan fortsette.

Det kan jeg også forsøke :icon_confused:

Er det noen meninger her om å ta tak i halsbåndet for å ta pause mellom de forskjellige tingene man trener på? Er det det samme som collar grab? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...