Nowisclee Skrevet 5. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2009 Hei! Grunnet hjelp fra Synnøve i spørsmålet om kamera per i dag, forandrer jeg tråden nå, og spør heller om tips til valg av kamera jeg skal kjøpe på nyåret! Jeg ønsker meg veldig et speilreflekskamera, først og fremst til hundebilder, litt naturbilder, kan hende jeg får lyst til å prøve meg på dråpebilder.. Hvem vet! Iallefall. Utpå nyåret(januar/februar), når økonomien(forhåpentligvis) tar seg opp litt, vil jeg kjøpe et speilreflekskamera, og lurer derfor på hva slags kamera som er fornuftig å kjøpe til mitt hobbybruk, til en fornuftig pris(helst ikke over 3000kr), og hva som evt kan være en ide å kjøpe brukt. Noen som har tips og råd? Takk på forhånd.
Synnikken Skrevet 5. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2009 OT: men logg på msn! Jeg kan kanskje hjelpe deg der edit: nå ser jo mitt svar her helt komplett teit ut, men det var til det forrige spørsmålet i tråden.. før hun endret
SD Skrevet 5. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2009 Fint at du fikk hjelp av Synnøve over msn, men hadde vært fint om dere tok det litt over her også så vi andre drar litt nytte av tråden Jeg vil gjerne lære litt og høre hva andre kommer med av tips og råd
Synnikken Skrevet 5. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2009 Hun skal låne ett digital kamera av meg inntil hun får råd til speilrefleks ;D
Nowisclee Skrevet 6. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Fint at du fikk hjelp av Synnøve over msn, men hadde vært fint om dere tok det litt over her også så vi andre drar litt nytte av tråden Jeg vil gjerne lære litt og høre hva andre kommer med av tips og råd Som Synnøve sa over her, får låne et vanlig digitalkamera av henne, fram til jeg får kjøpt et kamera selv i januar/februar, evt får noe til jul, hva nå enn det blir til. Enkel løsning!
SD Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Å ja Trodde kanskje du fikk noen andre tips og råd
Nowisclee Skrevet 6. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Hehe, nej, da hadde jeg nok nevnt det, tenker jeg! Men skjønner godt at det kunne oppfattes slik. Ellers, noen som har noen tips ang kamera?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar