Gå til innhold
Hundesonen.no

Spørsmål om kjøp av speilreflekskamera..! (endret tråd)

Nowisclee

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Grunnet hjelp fra Synnøve i spørsmålet om kamera per i dag, forandrer jeg tråden nå, og spør heller om tips til valg av kamera jeg skal kjøpe på nyåret! :lol:

Jeg ønsker meg veldig et speilreflekskamera, først og fremst til hundebilder, litt naturbilder, kan hende jeg får lyst til å prøve meg på dråpebilder.. :lol: Hvem vet! Iallefall. Utpå nyåret(januar/februar), når økonomien(forhåpentligvis) tar seg opp litt, vil jeg kjøpe et speilreflekskamera, og lurer derfor på hva slags kamera som er fornuftig å kjøpe til mitt hobbybruk, til en fornuftig pris(helst ikke over 3000kr), og hva som evt kan være en ide å kjøpe brukt. Noen som har tips og råd?

Takk på forhånd.

Skrevet

OT: men logg på msn!

Jeg kan kanskje hjelpe deg der :lol:

edit: nå ser jo mitt svar her helt komplett teit ut, men det var til det forrige spørsmålet i tråden.. før hun endret :lol:

Skrevet

Fint at du fikk hjelp av Synnøve over msn, men hadde vært fint om dere tok det litt over her også så vi andre drar litt nytte av tråden :lol: Jeg vil gjerne lære litt og høre hva andre kommer med av tips og råd :lol:

Skrevet
Fint at du fikk hjelp av Synnøve over msn, men hadde vært fint om dere tok det litt over her også så vi andre drar litt nytte av tråden :whistle: Jeg vil gjerne lære litt og høre hva andre kommer med av tips og råd :whistle:

Som Synnøve sa over her, får låne et vanlig digitalkamera av henne, fram til jeg får kjøpt et kamera selv i januar/februar, evt får noe til jul, hva nå enn det blir til. :hug::lol: Enkel løsning! :lol:

Skrevet

Hehe, nej, da hadde jeg nok nevnt det, tenker jeg! :whistle: Men skjønner godt at det kunne oppfattes slik. :whistle:

Ellers, noen som har noen tips ang kamera?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...