Gjest Skrevet 22. September 2009 Rapporter Skrevet 22. September 2009 Noen som skal? Jeg debuterer kanskje her i junior istedet for i Lillestrøm, evt motsatt evt begge
Peers Skrevet 22. September 2009 Rapporter Skrevet 22. September 2009 Begge synes jeg! Vi skal, det er jo så få utstillinger for oss i løpet av høsten/vinteren..
Victoria Skrevet 22. September 2009 Rapporter Skrevet 22. September 2009 Må se ann, det er på bursdagen min, men har veøldig lyst da vi ikke har fått til noen utstilling, og det er en av to muligheter før nyåret..
Victoria Skrevet 22. September 2009 Rapporter Skrevet 22. September 2009 Fant infoen i hundesport jeg
ElinT Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Vi skal Både Supra og Loppa skal stilles.
armagnac Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 typisk ALLE i gruppe to, bortsett fra GD
armagnac Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 hmm ser det ikke no sted at det går med GD valp heller.... men min går som junior nå....
SFX Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 typisk ALLE i gruppe to, bortsett fra GD Det er raseklubbene som avgjør hvilke utstillinger de vil være med på, så da har sikkert styret et argument for hvorfor ikke være med på den utstillingen. Men det er jo dobbeltutstilling i Letohallen helga før, har du sett på den?
armagnac Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Det er raseklubbene som avgjør hvilke utstillinger de vil være med på, så da har sikkert styret et argument for hvorfor ikke være med på den utstillingen. Men det er jo dobbeltutstilling i Letohallen helga før, har du sett på den? Ja den skal vi være med på begge dagene prøver å få med oss de utstillingene som er
SFX Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Ja den skal vi være med på begge dagene prøver å få med oss de utstillingene som er Hehe, bitt av basillen! Hos oss er det samme dommer på berner den ene dagen i Letohallen og i Kongsberg, og det er jo grusomt kjedelig... Så brått ble utstillingshøsten vår grundig kupert, siden dommer også dømte berner på en spesial i januar, og det som ga oss blått da har ikke endret seg - kaster ikke bort penger på dommere jeg vet vil gi blått. Synes det er sløvt av dommer å godta så mange dommeroppdrag på en og samme rase i samme geografisk område på så kort tid.
Victoria Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Hehe, bitt av basillen! Hos oss er det samme dommer på berner den ene dagen i Letohallen og i Kongsberg, og det er jo grusomt kjedelig... Så brått ble utstillingshøsten vår grundig kupert, siden dommer også dømte berner på en spesial i januar, og det som ga oss blått da har ikke endret seg - kaster ikke bort penger på dommere jeg vet vil gi blått. Synes det er sløvt av dommer å godta så mange dommeroppdrag på en og samme rase i samme geografisk område på så kort tid. Kjedelig :/ så du dropper begge? eto hallen, er det den i eidsvoll?
SFX Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Kjedelig :/ så du dropper begge? eto hallen, er det den i eidsvoll? Letohallen er rett før Eidsvollsbygningen, ja. Og nei, kommer ikke til å stille for en dommer som ga oss blått for noe som ikke er endret siden sist, verken i Letohallen eller Kongsberg. Regner med at dommer er så stabil at vi ville fått to nye blå, og de samler jeg ikke på!
Victoria Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Det skjønner jeg jo :/ Kjiip!
armagnac Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Hehe, bitt av basillen! Hos oss er det samme dommer på berner den ene dagen i Letohallen og i Kongsberg, og det er jo grusomt kjedelig... Så brått ble utstillingshøsten vår grundig kupert, siden dommer også dømte berner på en spesial i januar, og det som ga oss blått da har ikke endret seg - kaster ikke bort penger på dommere jeg vet vil gi blått. Synes det er sløvt av dommer å godta så mange dommeroppdrag på en og samme rase i samme geografisk område på så kort tid. ja kan si det sånn synes det er skikkelig morro å stille:) og ser ut som om Kita trives med det også er jo fortsatt ganske fersk, så kjenner liksom ikke til så mange dommere ennå men det kommer vel etterhvert. en del som sier øst europeiske dommere ikke kan få GD grov nok, så de bør man ikke stille for, så sant man ikke har en hund med mye masse. men nok OT nå skal i hvertfall stille på Hamar 3. okt.
HHC Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Hehe, bitt av basillen! Hos oss er det samme dommer på berner den ene dagen i Letohallen og i Kongsberg, og det er jo grusomt kjedelig... Så brått ble utstillingshøsten vår grundig kupert, siden dommer også dømte berner på en spesial i januar, og det som ga oss blått da har ikke endret seg - kaster ikke bort penger på dommere jeg vet vil gi blått. Synes det er sløvt av dommer å godta så mange dommeroppdrag på en og samme rase i samme geografisk område på så kort tid. Helt enig!
Stripa Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 Pleier det å være mange påmeldte til kongsberg? Er under vurdering for vår del.... (kan ikke vurdere i så mange timer til )
SFX Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 Pleier det å være mange påmeldte til kongsberg? Er under vurdering for vår del.... (kan ikke vurdere i så mange timer til ) Det kan du sjekke på DogWeb - søk utstillinger i november for ulike år, og se hvor mange som møtte på akkurat den utstillingen i din rase.
HHC Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 Jeg kommer - har blitt hentet inn av en oppdretter, så da blir det nok flat for min del
Gjest Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2009 Da har jeg fått meldt på, rett før midnatt igår kveld! Begge synes jeg! Vi skal, det er jo så få utstillinger for oss i løpet av høsten/vinteren.. Da håper jeg å se dere der
Red Merle Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2009 Jeg skulle egentlig være opptatt den helgen Kongsberg er, men så ble det forandring i planene.. Så melder på, utsatt, så blir dyrt men la gå.. Dommeren for aussie er Andrew Beare fra Irland. Noen som vet hvordan han dømmer? Tror ikke vi kommer langt hehe, men gjør det fordi det er gøy å delta
JailyTina Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2009 link til siden med info?? Nå er riktig nok påmeldingsfristen over, men det ligger info på klubbens hjemmeside Pleier det å være mange påmeldte til kongsberg? Er under vurdering for vår del.... (kan ikke vurdere i så mange timer til ) Ja, det pleier å være ganske fult i Kongsberghallen når utstillingen går av stabelen!
Red Merle Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2009 Nå er riktig nok påmeldingsfristen over, men det ligger info på klubbens hjemmeside Ordinær: 14.10.2009 Utsatt: 26.10.2009 NKK's terminliste for utstillinger... Litt dyrere å melde på med utsatt, 410 kr mener jeg å huske det koster..
JailyTina Skrevet 16. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2009 Ordinær: 14.10.2009 Utsatt: 26.10.2009 NKK's terminliste for utstillinger... Litt dyrere å melde på med utsatt, 410 kr mener jeg å huske det koster.. Jeg tenkte på den ordinære. Jeg kunne jo huska å spesifisere det, da.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar