Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine to nye deguser

everyday41

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og samboeren min fikk oss to deguser for fire dager siden. De er utrolig tøffe og søte! Nå jobber vi med å få dem tamme, da de allerede er 3 mnd gamle. Synes de har blitt mye tammere på bare fire dager, i tillegg til at de nok begynner å bli vandt med sitt nye hjem. Har bestilt bur på nettet som vi håper kommer raskest mulig! Da de gnager på aalt! Haha! Er det noen som har erfaringer med å handle fra burexperten.no?

Legger ved et bilde av de søte dyrene, som har fått navnene Nemi og Nala. :wub:

post-5149-1253136205_thumb.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Buret er endelig i hus! Må si det er ganske stort! :D Dyrene ser ut til å trives, iallfall! :) Genialt bur! Og hadde vært enda bedre om degusene lærte seg å gjøre fra seg nede i sponen, og ikke oppe på treplatene, da det kommer stygge merker etter tisset og bæsjen kaster de på gulvet. Jeg vedder på det er med vilje! :o

De søte små! :lol:

post-5149-1254053987_thumb.jpg

post-5149-1254054025_thumb.jpg

Her er det nye buret, sett i forhold til omgivelsene, for å vise størrelsen. Da bildet er tatt samme dag som buret kom, er det litt tomt på innredningsfronten enda. :blink:

post-5149-1254054064_thumb.jpg

post-5149-1254054100_thumb.jpg

Og til slutt et bilde av Nemi og Nala, som vi forresten har lært oss å se forskjell på! :D

post-5149-1254054119_thumb.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...