Gå til innhold
Hundesonen.no

tips til dere kiwi har sauekjøtt billig

dorab01

Recommended Posts

Osten er f eks Synnøve Finden 2. sortering eller noe, og andre varer er også samme opplegget, det er ytterst sjelden FP produserer noe selv.

OT, men dette tror jeg er feil. Jeg er ganske sikker på at osten fra First Price (og resten av billiggjengene) blir produsert av Synnøve Finden etter forespørsel fra First Price. Sånn er det med de største kjedenes pivate brands (X-tra, Euroshopper osv). Det er ikke andresortering, det er en helt egen ost.

Billig blir det fordi First Price sparer mye penger på å ikke ha fancy emballasje og fordi de ikke har noen markedsføringsutgifter. Ikke minst belager de seg på produkter de allerede vet selger bra.

BTT; Det er litt kjipt at Charlie blir dårlig i magen av fårekjøtt, får får er jo aldeles fårtreffelig hundefår. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den billige prisen KAN jo ha noe med at det nå er slaktesesong på lam og dermed veldig god tilgang på ferskt lammekjøtt, altså går prisene ned. Så kvaliteten er den samme det er bare mer av det :) Vi leverer våre sauer til Nortura men det er fullt mulig de kommer ut som first price kjøtt eller what ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...