Leela Skrevet 11. September 2009 Rapporter Skrevet 11. September 2009 Nå begynner vi opp igjen med trening Det blir hver fredag kl 19 Vi trener blandt annet på: ringtrening dvs lage ring.. gå som på utstilling.. gå fint.. stå i ringen med masse andre hunder, bli klemt og tatt på mens hunden fortsatt skal stå i ro... osv osv... Passering trening og øve på å gjøre øvelser over tid, med mye forstyrrelser o.l. Håper noen fler er interresert i dette det er koselig å være så mange som mulig Vi gleder oss Alle hundene er i bånd før og under trening.. Å kan slippes løs for leik helt til slutt for de som ønsker det
KarpeSkrotum Skrevet 11. September 2009 Rapporter Skrevet 11. September 2009 Hjemme hos meg kl 19 da eller?
armagnac Skrevet 11. September 2009 Rapporter Skrevet 11. September 2009 hvor vil denne treninga bli arangert?? kunne vært interesant
TonjeRA Skrevet 11. September 2009 Rapporter Skrevet 11. September 2009 Ja, hvor er dette??? Hadde vært ypperlig for Ailo og meg...
Leela Skrevet 12. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2009 Beklager-- Er på Kvarten i Kongsberg, (den store gresssletta bak bergverksmuseet/ plassen ved glasskirka) Kjempe fint at det er flere som er interreserte håper på at dere kan og kommer Bare å spørre hvis dere lurer på noe!! Jeg startet det opp, men vi former det sammen så bare komme med meninger, forslag osv
Leela Skrevet 12. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2009 Beklager-- Er på Kvarten i Kongsberg, (den store gresssletta bak bergverksmuseet/ plassen ved glasskirka) Kjempe fint at det er flere som er interreserte håper på at dere kan og kommer Bare å spørre hvis dere lurer på noe!! Jeg startet det opp, men vi former det sammen så bare komme med meninger, forslag osv
armagnac Skrevet 12. September 2009 Rapporter Skrevet 12. September 2009 skal ikke se bort fra at vo kommer til uka
TonjeRA Skrevet 12. September 2009 Rapporter Skrevet 12. September 2009 Regner med jeg blir med Armagnac en tur dersom det ikke dukker opp noe annet...
Leela Skrevet 13. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2009 Hadde vært kjempe koselig Vi ønsker virkelig fler Skal også reklamere mer fremover i håp om enda fler deltagere etterhvert! Gleder oss til å se dere
Leela Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Nå møtes vi på parkeringsplassen til KDA! Rett ved gammlebrua Rett ved tislegård, bare andre sia av brua.. gata heter hyttegata tror jeg FOR DER ER DET LYS FORTSATT KL 19 FREDAGER
TineSimbaNana Skrevet 5. November 2009 Rapporter Skrevet 5. November 2009 Jeg vil gjerne være med når jeg har mulighet Pleier dere å være mange? Tror jeg halvveis vet hvor det er
Leela Skrevet 13. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2009 Varierer med oppmøte! Men vi er fra 7-15 egentlig! Gjerne rundt 10! Kjempe fint om du blir med, noen som kommer annenhver gang også, så bare å komme når du kan Sender nr på PM, så du kan ringe hvis du ikke finner frem.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar