Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff 2010!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Jeg har vært veldig fraværende og sliten i det siste, og hatt hundre tusen andre ting å tenke på enn sonen-treff. Beklager det, Soppen, og dere andre. For min del, så vet jeg faktisk ikke om jeg kommer til å ha tid eller ork til å arrangere noe som helst i år. Er så mye mer på jobben samt mye utstillinger, og kjøretimer og alt mulig, så jeg klarer knapt å finne min egen nese når jeg skal snyte meg, eller noe sånt. Kan prøve å ta meg sammen litt, men egentlig tror jeg ikke det blir noe sonen-treff på meg i år. Om noen andre vil arrangere det, så ta gjerne på dere oppgaven. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Jeg melder meg igrunn ut selv. Uansett om tråden er klistra eller ikke, den kommer for det første opp på "nye innlegg" når noen poster i den, og hvis det er sånn at man må lage en ny tråd for å få folk til å "huske" på det, så er det ikke så stor interesse for det uansett. Men jeg sier som Astrid, det er bare fint hvis noen andre gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg igrunn ut selv. Uansett om tråden er klistra eller ikke, den kommer for det første opp på "nye innlegg" når noen poster i den, og hvis det er sånn at man må lage en ny tråd for å få folk til å "huske" på det, så er det ikke så stor interesse for det uansett. Men jeg sier som Astrid, det er bare fint hvis noen andre gidder.

Signerer. Det krever endel tid og energi å arrangere, og de fleste av oss har andre ting å bruke tiden på. Jeg skulle gjerne ha fortsatt å bidratt om folk hadde vist interesse, men hvis vi må løpe etter dere med tråden så kan det virke som det ikke er så viktig. Flott om noen andre vil arrangere, jeg kunne gjerne tenkt meg å blitt med på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...