Gå til innhold
Hundesonen.no

Böda sand Öland Nat. og Sandviken Högbo Int. i Sverige

Caroline

Recommended Posts

Vi dro til Sverige i helgen med fire shelties og en aussievalp.

Lørdag dømte Rodi Hübenthal shelties, og der ble Mac BIR og BIR-veteran, Stitch 3BHK (fra juniorklasse) og Saeta ble 2BTK :ahappy: Tíbrá fikk sitt 12. BIR for Rodis kone Wera.

I store ringen ble Tíbrá res. BIS valp, Mac res. BIS-veteran og 3BIG :blink:

Søndag dømte Åke Cronander aussie, og Tíbrá fikk nok et BIR i samlingen. I sheltieringen dømte Claudio de Giuliani, og der vant Stitch junior, men ble uplassert i BHK. Rebus ble 2 i åpen med CK, også uplassert videre. Mac ble 3BHK og BIR veteran, og Saeta, hun vant rett og slett beste tispe med Cacib og ble BIR! 2 dager på rad har hun vunnet championklassen i sverige og slått årets sheltie der! Ganske utrolig, men kjempemoro :aww: Synd Cacibet kom 2 uker for tidlig, men vi får bare håpe det siste kommer like lett når tiden er inne for det. 2 uker igjen så kan hun bli Internasjonal champion!

Så var det store ringen igjen, og der ble Tíbrá valgt ut til utstillingens 3. beste valp, altså 3BIS! Saeta ble reserve i en stor gruppe, noe jeg er kjempefornøyd med, spesielt pga. dommerendring i gruppa (skulle ha rasedommer og fikk han som dømte de fleste andre i gruppe 1 den dagen). Så alt i alt må man vel bare være kjempefornøyd!

Hadde desverre ikke kamera med meg i helgen (!) men får se om jeg får tak i bilder ett eller annet sted, for det var hvertfall flere som fotograferte i store ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS med gode resultater! Vi var også tilstede,og fikk vårt 9 CACIB og BIM, slått for dagen av en halvsøster som også ble BIG 2 !! :blink::aww:

Med dette CACIB`et kan vi jo og skryte litt...det gir Diezel tittelen C.I.E - godkjent Internasjonal Championtittel i Sverige b.l.a, men enda ikke i kjære Norge.

Vi jobber uansett videre mot start i IPO1, så vi kan bli nordisk sjampiss også... :ahappy: b.l.a... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...