Caroline Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Vi dro til Sverige i helgen med fire shelties og en aussievalp. Lørdag dømte Rodi Hübenthal shelties, og der ble Mac BIR og BIR-veteran, Stitch 3BHK (fra juniorklasse) og Saeta ble 2BTK Tíbrá fikk sitt 12. BIR for Rodis kone Wera. I store ringen ble Tíbrá res. BIS valp, Mac res. BIS-veteran og 3BIG Søndag dømte Åke Cronander aussie, og Tíbrá fikk nok et BIR i samlingen. I sheltieringen dømte Claudio de Giuliani, og der vant Stitch junior, men ble uplassert i BHK. Rebus ble 2 i åpen med CK, også uplassert videre. Mac ble 3BHK og BIR veteran, og Saeta, hun vant rett og slett beste tispe med Cacib og ble BIR! 2 dager på rad har hun vunnet championklassen i sverige og slått årets sheltie der! Ganske utrolig, men kjempemoro Synd Cacibet kom 2 uker for tidlig, men vi får bare håpe det siste kommer like lett når tiden er inne for det. 2 uker igjen så kan hun bli Internasjonal champion! Så var det store ringen igjen, og der ble Tíbrá valgt ut til utstillingens 3. beste valp, altså 3BIS! Saeta ble reserve i en stor gruppe, noe jeg er kjempefornøyd med, spesielt pga. dommerendring i gruppa (skulle ha rasedommer og fikk han som dømte de fleste andre i gruppe 1 den dagen). Så alt i alt må man vel bare være kjempefornøyd! Hadde desverre ikke kamera med meg i helgen (!) men får se om jeg får tak i bilder ett eller annet sted, for det var hvertfall flere som fotograferte i store ringen.
Calina Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 GRATTIS med gode resultater! Vi var også tilstede,og fikk vårt 9 CACIB og BIM, slått for dagen av en halvsøster som også ble BIG 2 !! Med dette CACIB`et kan vi jo og skryte litt...det gir Diezel tittelen C.I.E - godkjent Internasjonal Championtittel i Sverige b.l.a, men enda ikke i kjære Norge. Vi jobber uansett videre mot start i IPO1, så vi kan bli nordisk sjampiss også... b.l.a...
Caroline Skrevet 7. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2009 Grattis til dere også
Carina Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Gratulerer med kjempefine resultater, begge to!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar