Gå til innhold
Hundesonen.no

Oster A5 hundetrimmer


Recommended Posts

Hei jeg er på udkig efter en ny Oster A5 hundetrimmer, den er ikke mulig at opdrive her på øyen i dyrebutikkerne, vet de har den i Bergen, men for at gøre det nemt, så kunne jeg godt tenke mig link til netbutikker der selger dem, da jeg ikke selv finder noken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Andersen selger Oster klippere og annet klippeutstyr til en billigere penge enn f.eks Smaafe, dessverre har han ikke nettside - men tar du kontakt på mail: eran3@online.no vil du få tilsendt prisliste over produktene hans.

Ebay er også en mulighet, men da må du regne med å kjøpe transformator i tillegg (om du kjøper fra USA). Da dollarkursen var lav kjøpte jeg en Oster (finisher) fra Petedge og transformator fra Clas Ohlson det lønte seg veldig ifh prisene her hjemme.

Selv er jeg Andis "fan" da jeg synes Andisen er lettere å holde - den er mindre og jeg har små hender. Andisen blir heller ikke varm slik Osteren lett blir, kvalitetsmessig ligge de likt og de kan bruke de samme skjærene. Alle Andis maskiner leveres med et 10 skjær, noe som ikke Oster gjør tror jeg..? Andis maskiner får du kjøpt på Petedge og Dogstuff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hjelpen allesammen, kan se ingen af nettbutikkerne har den pakkeløsning jeg ønsker på A5, så må nok sende en mail til han Erik Andersen.

Jeg har kjøpt min Oster fra han, og er fornøyd med både pris og maskin :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...