Gå til innhold
Hundesonen.no

Phoebe og Theodor på tur :-)


PhoNuLi

Recommended Posts

Jeg og Phoebe har vært på tur med en venninne (Nikita86 her inne) og hennes nydelige pomeranian Theodor! Phoebe fikk litt buss trening, hundene kom godt overens og koste seg masse, det var en herlig tur :lol:

Kommer litt av de skjønne små her!

pturmedIngridogTheosommer09003.jpg

pturmedIngridogTheosommer09004.jpg

pturmedIngridogTheosommer09001.jpg

svanefamilien i stavanger

pturmedIngridogTheosommer09009.jpg

pturmedIngridogTheosommer09013.jpg

pturmedIngridogTheosommer09007.jpg

pturmedIngridogTheosommer09014.jpg

pturmedIngridogTheosommer09018.jpg

"er det der mor og datter"? :wub: en eldre kvinne som gikk forbi..

pturmedIngridogTheosommer09020.jpg

Verdens vakreste :wub:

pturmedIngridogTheosommer09024.jpg

pturmedIngridogTheosommer09037.jpg

pturmedIngridogTheosommer09038.jpg

pturmedIngridogTheosommer09042.jpg

pturmedIngridogTheosommer09051.jpg

pturmedIngridogTheosommer09046.jpg

pturmedIngridogTheosommer09057.jpg

Theodor er noe av det søteste jeg har møtt, fikk nesten lyst på pomme selv :P

pturmedIngridogTheosommer09059.jpg

pturmedIngridogTheosommer09064.jpg

pturmedIngridogTheosommer09083.jpg

Phoebe som venter på bussen midt i stavanger sentrum for første gang! Bussturen gikk overraskende bra, ikke var hun stresset rundt alle folkene, jeg trengte ikke bære henne inn på bussen, og hun slappet helt av hele bussturen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig vakre :wub: Ikke at jeg har så peil, men de virker til å være to meget gode representanter for sine raser også... Sett mye rart av pomeranianer for å si det sånn :wub:

Ja det er jeg enig i!

Jeg vet at Pheobe er en god representant da jeg vet hennes utstillingsrestultater :lol: Men jeg syns Theodor også va nyyyydelig! Hadde det ikke vært for at det er så mye klipp så kunne jeg godt tenkt meg en Pomme! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg enig i!

Jeg vet at Pheobe er en god representant da jeg vet hennes utstillingsrestultater :wub: Men jeg syns Theodor også va nyyyydelig! Hadde det ikke vært for at det er så mye klipp så kunne jeg godt tenkt meg en Pomme! :wub:

Tusen takk for det:) Han er kanon herlig gutt, blide og glad hele dagen:) De ska ikkje klippes noe særlig, rundt potene kanskje og kanten på øret,da. Skal du på utstilling kan de formklippes litt, men det er ca null arbeid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helige bilder og to utrolig fine hunder!

Må si jeg syns Phoebe var en utrolig vakker sheltie :wub: Jeg har ikke peiling på rasen, men personlig syns jeg hun var en av de fineste jeg har sett!

Tusen takk :wub: Hun er en god reprensentant for rasen, og jeg synes selvfølgelig hun er den vakreste av alle :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...