Gå til innhold
Hundesonen.no

Rasesuppe


Iago

Recommended Posts

Oppdatering!....

Collie er fortsatt øverst på "lista". Spessielt de amerikanske linjene jeg tenker på der.

Har også Groenendael og Tervuren er også littegranne interessange, igrunn. Også har

jeg begynt å sikle litt etter Schæfer. Men for meg virker det som man må være godt

voksen og ha 10 års erfaring med bruks for å skaffe seg en.

Nå vet jeg egentlig ikke helt hvilken rase jeg burde ha. Så her er litt info listet opp:

- Fra gruppe 1

- Enkel, ukomplisert, lettlært

- Myk

- Blir sterkt knyttet til sitt menneske

- Ca. samme str. som collie, belger, schæfer o.l.

Og i tillegg, dette blir en hund som skal brukes. Jeg har veldig lyst til å konkurrere i både lydighet og bruks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Vil bare tipse om en venninnes storpudler...

http://home.online.no/^tormaha (eller søk opp storpuddel på Canis, gå inn på Ann Kristin puddelside, deretter gjestebok og se etter innlegg fra Torhild) :lol:

Hun har lang erfaring med hunder og BRUKER hundene sine aktivt:) Det er pudlene sine tenker jeg.... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du lete opp siden på den andre måten jeg skrev...

Canis.no -> hunderaser -> storpuddel -> Ann Kristin puddelside -> gjestebok -> ...se etter innlegg fra Torhild Hansen ( der står også nettadressen hennes).

Vet det er en tungvindt måte, men klarer ikke forklare det på andre måter... :P

På den nettadressen skal det være en "krøllete" bindestrek, før navnet tormaha. Aner ikke hvordan man lager den på tastaturet... :rolleyes2:

Da skal man komme inn på den siden:)

http://home.online.no/~tormaha

Da skal det være riktig skrevet... :blink::getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du lete opp siden på den andre måten jeg skrev...

Canis.no -> hunderaser -> storpuddel -> Ann Kristin puddelside -> gjestebok -> ...se etter innlegg fra Torhild Hansen ( der står også nettadressen hennes).

Vet det er en tungvindt måte, men klarer ikke forklare det på andre måter... :)

På den nettadressen skal det være en "krøllete" bindestrek, før navnet tormaha. Aner ikke hvordan man lager den på tastaturet... :)

Da skal man komme inn på den siden:)

http://home.online.no/~tormaha

Da skal det være riktig skrevet... :D:hmm:

Det var jo bare to hanner.. hvem av dem skal ha valper? :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å sikle på mynde (typ afganer el. saluki). Men den passer nok ikke min situasjon nå, men hallo. Det er lov å sikle :)

- Gjerne gruppe 1

- Enkel, ukomplisert, lettlært

- Myk

- Blir sterkt knyttet til sitt menneske

- Ca. samme str. som collie, belger, schæfer o.l.

Og i tillegg, dette blir en hund som skal brukes. Jeg har veldig lyst til å konkurrere i både lydighet og bruks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...