Henriette Skrevet 1. August 2009 Rapporter Skrevet 1. August 2009 Her kommer litt forskjellig fra mine hunder, og de hundene som er rundt meg Har også nettop begynt å redigere litt bilder, så jeg slenger med noen av de første jeg har laga Starter med litt av mine egne da: Emma: Peneste Emma kan også vere mongiss Men som oftest så stopper hu opp å poserer når hu ser kamra Emma med tantebarne mitt Jackie: Sa du noe?? Kommer *dele opp*
Henriette Skrevet 1. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2009 I dag har vi vert og møtt broren til Jackie, og slikt blir det jo bilder av: En av de sekunde de sto stille mens de fikk leke litt Jasper fikk leke med ball Og dummie Posere kan man også Og til sist et par andre hunder Søstern min sin terv Cavalieren jeg passa ei uke den Japanske Spisshunden jag passer nå Og litt bilder jeg har redigert : Rottisen Gil Emma med slufse søteste
Henriette Skrevet 1. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2009 Fine bilder! Hvor er Emma fra? Kjøkkenoppdrett
TineSimbaNana Skrevet 1. August 2009 Rapporter Skrevet 1. August 2009 Så fine bilder, Henriette Hvilket kamera har du? og hvilken linse bruker du?
Henriette Skrevet 1. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2009 Så fine bilder, Henriette Hvilket kamera har du? og hvilken linse bruker du? Nikon D60 Nikkor VR 55-200 linse
BDD Girl Skrevet 1. August 2009 Rapporter Skrevet 1. August 2009 Kjempe fine bilder. Men, hvordan beholder du fargen på en ting og har det andre sort/hvitt? Emma er pen, nydelig farge.
Henriette Skrevet 1. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2009 Kjempe fine bilder. Men, hvordan beholder du fargen på en ting og har det andre sort/hvitt? Emma er pen, nydelig farge. Litt vanskelig å forklare, men jeg velger ut de ommrådene som skal vere grå om du skjønner? de vil si velger alt utenom det som skal vere farge på og legger det inn på grått
BDD Girl Skrevet 1. August 2009 Rapporter Skrevet 1. August 2009 Skjønte jeg ingen ting av Om noen vet hvordan jeg gjør det, sitter med paint shop pro, så send meg en pm da
Guest LeenaM Skrevet 2. August 2009 Rapporter Skrevet 2. August 2009 Kjempe fine bilder! Kan jo spørre, hvilket redigeringsprogram bruker du?
Henriette Skrevet 2. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2009 Kjempe fine bilder! Kan jo spørre, hvilket redigeringsprogram bruker du? Gratis versjonen av Photofiltre
C.J Skrevet 3. August 2009 Rapporter Skrevet 3. August 2009 Åh herregud for en utrolig vakker skapning!! Hvilket oppdrett er denne fra? *skal ikke ha en til flatcoated, skal ikke ha en til flatcoated, skal IKKE ha en til flatcoated, må ha en til flatcoated...*
Guest LeenaM Skrevet 3. August 2009 Rapporter Skrevet 3. August 2009 Gratis versjonen av Photofiltre Ok, visste ikke at det gikk an å gjøre slikt der jeg
Tuskelusken Skrevet 3. August 2009 Rapporter Skrevet 3. August 2009 Så fiine bilder! Jeg passer også en japansk spisshund nå (og en finsk spets).
Henriette Skrevet 3. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2009 Åh herregud for en utrolig vakker skapning! Hvilket oppdrett er denne fra? *skal ikke ha en til flatcoated, skal ikke ha en til flatcoated, skal IKKE ha en til flatcoated, må ha en til flatcoated...* Hun er bare nydelig ja Hun er fra kennel Flatcoat-Arwen
PhoNuLi Skrevet 4. August 2009 Rapporter Skrevet 4. August 2009 Nydelige bilder, av utrolig nydelige hunder :angry: Jeg har alltid vært veldig glad i flatcoated, og kunne godt tenke med en sånn en dag! Herlige hunder. Men Emma var bare helt skjønn, en av de fineste goldens jeg har sett
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar