Gå til innhold
Hundesonen.no

Barn Buddy, Happy Farm osv


PsychoLynx

Recommended Posts

Vet jo at det er noen her inne som spiller disse spillene... Men er det fler jeg ikke vet om tro?

Ønsker meg fler som kan plante ugress og bugs hos meg, så man kan tjene flere poeng ved å fjerne dem jeg :) Og fler å stjele planter av :lol:

Så, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begge de jeg :lol:

Vil du at jeg skal plante ugress og slikt hos deg, så gjør jeg gjerne det, hvis du gjør det tilbake til meg :)

Skal plante så ofte jeg kan :)

Joda, de er vel ripoffs sikkert. Men *hostkremt* har visst både Farm Town, Farm Ville, Barn Buddy, Happy Farm, Yo Ville, Vampire Wars og endte jaggu meg plutselig opp med en Sunshine farm av noe slag nå også ;) Tror jeg har den Garden Hood også, men ikke så morsom den.

Jo mer man kan bruke tiden til ufornutftige ting, jo mindre fornuftig får man tid til, eller noe sånn.... ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal plante så ofte jeg kan :whistle:

Joda, de er vel ripoffs sikkert. Men *hostkremt* har visst både Farm Town, Farm Ville, Barn Buddy, Happy Farm, Yo Ville, Vampire Wars og endte jaggu meg plutselig opp med en Sunshine farm av noe slag nå også :wub: Tror jeg har den Garden Hood også, men ikke så morsom den.

Jo mer man kan bruke tiden til ufornutftige ting, jo mindre fornuftig får man tid til, eller noe sånn.... :innocent::icon_redface:

*fnis* Hekta? Du, komme på besøk her så garanterer jeg avrusning fra div farmvarianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg LEEEER! :whistle:

Du trenger å havne på avrusing Marit! :icon_redface:

Ja, finnes det noe sånn??

*fnis* Hekta? Du, komme på besøk her så garanterer jeg avrusning fra div farmvarianter.

Bortsett fra hos deg da... :wub: Jeg kommer jo bare til å klø meg ihjel av hestene :innocent:

ellers er jeg veldig glad i alle gårder som ikke innebærer fluer, mygg, timotei osv da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra hos deg da... :icon_redface: Jeg kommer jo bare til å klø meg ihjel av hestene :whistle:

ellers er jeg veldig glad i alle gårder som ikke innebærer fluer, mygg, timotei osv da :innocent:

*fnis* Litt svinn må vi regne med. Uhm, vi har både fluer, mygg, klegg, hestebrems, knott og skulle jammen ikke forundre meg om vi ikke har timotei også. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Litt svinn må vi regne med. Uhm, vi har både fluer, mygg, klegg, hestebrems, knott og skulle jammen ikke forundre meg om vi ikke har timotei også. :icon_redface:

*flire* Men kommer plutselig en dag uansett jeg. Har en gardin til deg her vet jeg :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Planter nesten hver dag til deg, men får jo nesten aldri tilbake :blink: Jeg vil ha ugress og bugs! :getlost:

NÅ får du ugress og bugs. Var en periode her jeg hadde det så travelt at jeg kun var innom meg selv for å høste og så mer, og ingen andre. Men er sterkere tilbake nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...