Gå til innhold
Hundesonen.no

ble litt satt ut:/


Linda=D

Recommended Posts

jeg er på ferie nå å hadde bare igjen fòr til en dag så jeg dro til dyrlegen her for å få kjøpt mere. de hadde ikke det fòret jeg bruker på han så vi måtte ta ett anna et. han spurte åssen blanding det var og jeg fortalte at det var en blanding av buhund og wheaten terrier, og vi måtte ha ett for fòr litt sensitive mager. å da begynte han å bable i vei om hvor utrolig dårlig denne blandingen er. at han kunne få ørebettenelse, tarmproblemer +++ nesten alle mulig sykdommer ramsa han opp og spurte om jeg hadde forsikra han (noe jeg ikke har pga. dårlig råd) og kom nesten med antydninger om at denne hunden var det bare å avlive:(

han er den beste hunden jeg noen gang har møtt. han er trygg og god å tar alle utfordringer på strak arm. han er kosen, leken og generelt en fantastisk hund :)

(bare kjeft på meg for at jeg ikke har forsikra han, men sånn er det bare desverre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på ferie nå å hadde bare igjen fòr til en dag så jeg dro til dyrlegen her for å få kjøpt mere. de hadde ikke det fòret jeg bruker på han så vi måtte ta ett anna et. han spurte åssen blanding det var og jeg fortalte at det var en blanding av buhund og wheaten terrier, og vi måtte ha ett for fòr litt sensitive mager. å da begynte han å bable i vei om hvor utrolig dårlig denne blandingen er. at han kunne få ørebettenelse, tarmproblemer +++ nesten alle mulig sykdommer ramsa han opp og spurte om jeg hadde forsikra han (noe jeg ikke har pga. dårlig råd) og kom nesten med antydninger om at denne hunden var det bare å avlive:(

han er den beste hunden jeg noen gang har møtt. han er trygg og god å tar alle utfordringer på strak arm. han er kosen, leken og generelt en fantastisk hund :)

(bare kjeft på meg for at jeg ikke har forsikra han, men sånn er det bare desverre:(

Dustedyrlege. Ikke bry deg om han. Forsikring er dessuten en privatsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes ut som en dyrlege som man besøker kun en gang, jeg hadde ikke brukt h*n igjen i alle fall.

Du kunne jo svart at rasen menn har samme problem med tarmproblemer, 0 avreagering, en AV-knapp som ikke virker i det hele tatt, samt de sier utrolig mye dumt i situasjoner de burde holdt kjeften sin, mange med aggresjons problemer osv osv ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er det mulig? ;)

Du kunne jo svart at rasen menn har samme problem med tarmproblemer, 0 avreagering, en AV-knapp som ikke virker i det hele tatt, samt de sier utrolig mye dumt i situasjoner de burde holdt kjeften sin, osv osv ... :)
Hahaha - skulle likt å sett trynet hans da...!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hunden er frisk og fin så vil jeg bare si; drit i ham. Det var utrolig uhøflig å si slikt til deg, og han har virkelig ikke noe med om bikkja er forsikret eller ei :)

Nei, kos deg på ferie du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

At det går an! Det var dårlig gjort!

Du kunne jo svart at rasen menn har samme problem med tarmproblemer, 0 avreagering, en AV-knapp som ikke virker i det hele tatt, samt de sier utrolig mye dumt i situasjoner de burde holdt kjeften sin, osv osv ... :)

Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra at dere ikke mente det samme som han da^^

nei jeg ble virkelig satt ut å bare sto der å nikka med...

i dag hadde jeg besøk av de forige eierne hans å fikk vite noe ho hadde holdt tilbake(vil ikke gå inn på hva) men om jeg skulle hørt på hva dyrlegen sa så hadde jo hunden min hvertfall vært nervevrak etter dette.

nei denne hunden er det ikke noe gæli med. han har en ett stort hjerte, lettlært, ikke syk, ikke aggresiv, ikke engstelig, ikke over tøff, men rett og slett perfekt<33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes ut som en dyrlege som man besøker kun en gang, jeg hadde ikke brukt h*n igjen i alle fall.

Du kunne jo svart at rasen menn har samme problem med tarmproblemer, 0 avreagering, en AV-knapp som ikke virker i det hele tatt, samt de sier utrolig mye dumt i situasjoner de burde holdt kjeften sin, mange med aggresjons problemer osv osv ... :blink:

Godt svart :lol: Synd man ikke kommer på sånt når man står i slike situasjoner (nå er jeg mann selv så ville kanskje ikke valgt akkurat den argumentasjonen, men) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(nå er jeg mann selv så ville kanskje ikke valgt akkurat den argumentasjonen, men) :blink:

Det er jeg også, men når en mann (dyrlege) kommer noe slikt så 'beviser' han bare hvor idiotisk mange menn er og er like mye grunn til å avlive de som denne hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...