Gå til innhold
Hundesonen.no

Beskytte labbene

Recommended Posts

Jeg prøver å sykle minst mulig på asfalt, fordi det ikke er noe bra for labbene. Jeg må sykle på asfalt for å komme med til andre turstier, så jeg vil gjerne beskytte dem. I går så jeg at Emblas labber var tørre og litt sprukne, så jeg smurte potesalve på.

Vil slike hundesko med gummi under kunne beskytte potene mot slitasje? :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett at de har noen potesko på sportsbutikken. Kanskje jeg drar ned i dag og ser om de er noe bra :banana:

Edit: De hadde bare hundesko for 250 kr pr. sokk, så da blor det 1000 kr for alle 4! :banana: Mamma hadde visst noen potesokker av cordura(?) som jeg kan se på. Har noen erfaring med RuffWear skoene på canis? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma snakker om at det fort blir sopp i sokker/sko, og at det blir nedsatt blodomløp... Erfaringer? Når man bestiller, er det størrelsen som måles med målebånd eller linjal da?

Edit: Fant ut hvordan man skulle måle. Det ble akkurat 7 cm, så det blir størrlse M da. Er det vits å bruke 729,- på å forebygge slitasje når vi sykler litt på asfalt? :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Edit: Fant ut hvordan man skulle måle. Det ble akkurat 7 cm, så det blir størrlse M da. Er det vits å bruke 729,- på å forebygge slitasje når vi sykler litt på asfalt? :banana:

Tja, det er vel både lettere og billigere å forebygge problemer fremfor å behandle når det først har oppstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...