Sessa Skrevet 2. Juli 2009 Rapporter Skrevet 2. Juli 2009 Hej:) Skal kjøpe bur til min papillon, men usikker på mål av buret? Noen som har papillon, som vet hva som passer?
Lola Pagola Skrevet 2. Juli 2009 Rapporter Skrevet 2. Juli 2009 Vil vel tro at det minste, eller nest minste på felleskjøpet skulle passe? Kommer ann på hva du skal bruke det til da, om det er noe du skal ha hjemme så synes jeg personlig at det burde være så stort som mulig, og når det er en såpass liten hund så skader det iallefall ikke å kjøpe litt større enn absolutt nødvendig, tar jo uansett ikke voldsomt med plass Da kanskje det tredje minste eller noe?
Sessa Skrevet 2. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2009 Er til hjemme bruk først og fremst!
xxx12345 Skrevet 2. Juli 2009 Rapporter Skrevet 2. Juli 2009 Siden hunden ikke er i hus enda så vil jeg anbefale deg å lese denne tråden før du bestemmer deg for å bruke hundrevis av kroner på et bur.
Lola Pagola Skrevet 2. Juli 2009 Rapporter Skrevet 2. Juli 2009 Hvis det er hjemmebur, så synes jeg du skal kjøpe så stort du har plass til jeg, så stort som mulig.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar