Gå til innhold
Hundesonen.no

forbaskede krapyl!!

MarieR

Recommended Posts

hvorofr gidder jeg og holde på med hunder?! uttakknemlige krek! jeg har vært så fornøyd med at han har vært husren lenge nå, men i dag da jeg kom hjem, hadde han både pissa og bæsja på gulvet!! ikke nok med det, han hadde pulverisert ei svæær pappeske, og så hatt det gøy med og spre det utover hele gangen! #-o jeg skjønner ikke..han bæsja jo to ganger på turen i morrest, før jeg dro på skolen! det spørs om det var det beinet..men at han tissa! :-o han hakke gjort det inne siden han var noen måneder og enda ikke husren!

ikke nok med det, men han presterte og KNURRE til broren min, da han lå og koste seg med benet, og han skulle bort og hilse på ask. da jeg kom ut derimot, og ba han slippe beinet, slapp han med en gang. jeg kunne også gi han beinet, gå inn og komme ut senere og ta beinet rett frwa kjeften hans, da knurra han ikke i det hele tatt! men det trur jeg har noe med respekt og gjøre..broren min hakke gidda og engaskjere seg i ask, så ask har minimal respekt for han...

men hva får en husren hannhund til og gjøre fra seg inne?! hormoner?! han er jo 17 mnd nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket at det ikke feiler ham noe...? en hund på 17 mndr driter ikke inne på trass tror jeg...-om han driter så mange ganger for dagen som du sier her (til nå 3 ganger), så vil jeg først lure på om du ikke gjør lurt i å bytte foret du gir ham,til et han opptar mer næring av..? Husk at jo mer som kommer ut bak,jo mindre blir brukt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har tenkt på det. har hatt en del "startproblemmer" med det nye foret.. (olivers)men den siste uka har alt vært normalt, med avføring bare en gang om dagen..maks to. ellers er han i storform. jeg trur jeg ser det mer ann før jeg bytter for igjenn hvertfall. kan jo være etterbølger av det også.

men jeg trur helst det er det elg-beinet han fikk. har jo aldri spist "ekte" bein før, så det ble vell litt hardt til magen hans :( vi får se hva morgendagen bringer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...