Sandra86 Skrevet 25. Juni 2009 Rapporter Skrevet 25. Juni 2009 Denne hunden ble funnet forrige helg i Stavanger. Den satt utenfor Shell stasjonen på Tasta og hadde fått pølser de siste dagene. I følge andre bekjente er denne hunden observert rundt omkring på Tasta i lengre tid. Hun bærer også preg av å ha hvert på egenhånd også, da hun hadde store tover som gikk helt inn til huden. Hun er veldig kontaktsøkende og tillitsfull og går veldig godt overens med mennesker. Hun går overhode ikke sammen med katter, og ikke så godt sammen med andre hunder heller men det tror jeg er en treningssak samt at hun nå med tanke på situasjonen hennes stresser seg veldig lett opp. Hun var ikke chipet, ei heller savnet (ringte politiet). Så nå er hun innlevert Fido tror jeg det er og vil bli annonsert i avisen i 7 dager før hun vil bli omplassert. Hun er utrolig overvektig, og det var først mistanke om at hun var drektig. Men i følge veterinær var hun mest sannsynlig bare feit. Hun hadde til halsbånd en sånn ting man binder ski sammen med. I følge veterinær var hun trolig mellom 8 og 10 år, men det er jo vanskelig å si sikkert. Noen som kjenner henne igjen? Eller muligens ønsker å ta imot henne (etter at de 7 dagene er gått)?
Bambi Skrevet 26. Juni 2009 Rapporter Skrevet 26. Juni 2009 kunne fort hørtes ut som en narkomans hund..Var vakker da håper ting ordner seg for henne iallefall
Gåsa Skrevet 26. Juni 2009 Rapporter Skrevet 26. Juni 2009 ja håper det ordner seg og hun kommer til et godt hjem.
Benedicte Skrevet 26. Juni 2009 Rapporter Skrevet 26. Juni 2009 Flat + Setter av noe slag.? hmm... Tenkte flat-border collie etc... Men det kan jo være så mye rart.
Sandra86 Skrevet 27. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2009 Hun ligner veldig mye på min blandingshund som er halvt border collie og flat osv. Men hun er er veldig liten i størrelse, så noe annet er det nok også. Men ja, jeg håper denne frøkna får seg ett godt og permanent hjem nå Vi får heldigvis beskjed når det skjer noe, rart hvordan man knytter seg til ett dyr i løpet av noen dager.
Kristiin Skrevet 27. Juni 2009 Rapporter Skrevet 27. Juni 2009 Synes det ser ut som noe golden retriver også. Håper ting ordner seg for fine hunden!
belgerne Skrevet 27. Juni 2009 Rapporter Skrevet 27. Juni 2009 Denne hunden ble funnet forrige helg i Stavanger. Den satt utenfor Shell stasjonen på Tasta og hadde fått pølser de siste dagene. I følge andre bekjente er denne hunden observert rundt omkring på Tasta i lengre tid. Hun bærer også preg av å ha hvert på egenhånd også, da hun hadde store tover som gikk helt inn til huden. Hun er veldig kontaktsøkende og tillitsfull og går veldig godt overens med mennesker. Hun går overhode ikke sammen med katter, og ikke så godt sammen med andre hunder heller men det tror jeg er en treningssak samt at hun nå med tanke på situasjonen hennes stresser seg veldig lett opp. Hun var ikke chipet, ei heller savnet (ringte politiet). Så nå er hun innlevert Fido tror jeg det er og vil bli annonsert i avisen i 7 dager før hun vil bli omplassert. Hun er utrolig overvektig, og det var først mistanke om at hun var drektig. Men i følge veterinær var hun mest sannsynlig bare feit. Hun hadde til halsbånd en sånn ting man binder ski sammen med. I følge veterinær var hun trolig mellom 8 og 10 år, men det er jo vanskelig å si sikkert. Noen som kjenner henne igjen? Eller muligens ønsker å ta imot henne (etter at de 7 dagene er gått)? Den hunden ligner sykt på min mor sin hund på 11 år som er blanding BC/Flat/Cocker .. Hun fikk hunden fra Skudeneshavn som valp. Håper ting ordner seg for hunden nå
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar