Gå til innhold
Hundesonen.no

Aktivitetar under eit stemne


Susanne&Tapper

Recommended Posts

(Damn, hadde skrive masse så klarte eg å miste alt! :) )

Den lokale hundelkubben skal halde eit stemne, og i den anledning har tur- og aktivitetskomiteen fått ansvar for å lage til noko sosialt og kjekt for alle som kjem. (Eg sit som ledar i komiteen, og er lettare nervøs for at det sosiale aspektet ved stemnet ikkje blir bra ... )

Stemnet varar over ei helg, slik at folk vil sikkert overnatte og ta med familien og evt. born. ( :yawn: ) Vi har eit førebels forslag om grilling og kanskje nokre leikar på kvelden, men eg håpar (og reknar) med at praten mellom hundefolk går lett slik at det ikkje skal vere naudsynt med noko voldsomt meir på programmet for kvelden? Eg har aldri vore med på å arrangere noko slikt før...  

Sidan det sikkert blir ein del born, tenkte vi å lage natursti for ungane på dagen, slik at dei har noko å sjå fram til anna enn barn og hund. (Så kan foreldra kanskje få litt fri frå masete ungar som skal ha brus/kake/svele osv. og vi slepp å ha fleire ungar som hyl og skrik medan dei spring rundt og leikar. - No framstiller eg foreldre som ansvarslause, og ungar som nokre små djevlar, men eg forberedar meg på det verste scenarioet. Eg veit at slik blir det uansett ikkje, men eg vil at alle som kjem på stemnet skal ha det kjekt, og at folk skal reise frå stemnet med ei god kjensle. Nei, eg kan nok ikkje gjer alle til lags, men eg no prøve!  ;)

Det er prøvar å spør om her, er forslag til aktivitetar for born og eldre, og om dykk hadde synst det var positivt eller negativt at ein la opp til aktivitetar for born under stemne? Det kan sikkert bli litt travelt for foreldre, om dei må vere med bornet på aktivitetane, men det er ikkje den opphavlege tanken bak ideen. 

(Eg var ikkje heilt sikker på kvar eg skulle legge denne tråden, så moderatorar får flytte på den om det skulle vore ein anna stad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tale varmt for lotteri! Om klubben kjøper/tigger inn gevinster, eller om folk tar med selv, er ikke så nøye. Men det blir en flott atmosfære, og litt penger i kassen til klubben. Jeg har funnet ut at det viktigste er ikke om man har så vanvittig flotte gavinster, men at man heller har mange - og da mener jeg MANGE! Sånn at alle i teorien skal kunne vinne hver sin gevinst. Ta gjerne dette i sammenheng med en samling på kvelden/slutten, kanskje etter litt mat. La folk få goood tid til å handle lodd, spre god stemning og gir opp folk litt - det skal være spennende, de skal konkurrere om å vinne mest! :yawn: Vi har lotteri hver gang vi har spanieltreff, og jeg vedder på at hadde det ikke vært for lotteriet, hadde vi faktisk ikke hatt så godt oppmøte som vi tross alt har! Det er kjempegøy, folk ler så de griner, og i det hele tatt er det utrolig SOSIALT! :)

Jeg vet ikke om stevnet går over en eller to dager, og om dere vil ta dette på kvelden uten barn (men med drikke???), eller med barn. Det er jo sikkert kjempegøy for barna også, men da må man nok passe på at en del av premiene passer til ungene. Vi pleier å ha flest hunderelaterte ting, det er alltid gøy å vinne en pipeleke, et tyggebein eller noen godbiter. Men sitteunderlag til folka, eller et stormkjøkken er jo ikke så dumt det heller! Jeg har også vært med på lotteri i en hundeklubb med gevinster som ikke er hunderelaterte, og da ble det ikke like god fart i loddsalget..

Eller hva om dere arrangerer loppemarked i samme slengen?? Ikke direkte sosialt på den måten, men folk samles i alle fall, og klubben får også her litt penger i kassen. Folk har masse gammelt hundeutstyr liggende, dette kan de donere og så kan dere selge det (evt selger eierne det og en del av prisen går til klubben).

Har dere agilitybane, kanskje barna kan få låne seg en agilityhund de kan få "prøve med"? Om det er gratis eller om de må betale en femmer (jepp, jeg tenker kun penger i kassen til klubben, haha!), er opp til dere. Jeg vet i alle fall at Tulla ville likt å gå agility med barn, og jeg har lånt henne bort når anledningen har bydd seg, og barna syns det er veldig stas - spesielt siden de "får det til" (de tror jo de trener hunden selv nesten), og de klarer å gå en liten, enkel bane med hunden. Masse godis er påkrevd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...