Gå til innhold
Hundesonen.no

omplasseringshund med 12 valper!

HeraHiromi

Recommended Posts

På fritidsgården her på Gausel i Stavanger er det hittehundmottak. Nå har de inne en nydelig tispe til omplassering. Hun har fått 12 valper som også trenger hjem! Vi var tifeldigvis der oppe med barna da de luftet hele gjengen. Utrolig sjønne små. :ahappy:

Moren virket veldig snill og tillitsfull til tross for at det var mange nyskjerrige folk og så på valpene hennes. (hun er sikkert lei av valpene :wub: )

Her er link til siden hun er annonsert på: FIDO

Håper de kommer til gode hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk åsså i stavanger og! Er vel bra at jeg har innsett at jeg ikke kan besøke valpekull der ikke alle er reservert ellers kommer jeg hjem med en og det har jeg ikke plass eller råd til:P men de var skikkelig herlige og håper de får bra hjem :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøver hardt å ikke notere ned telefon nr*

Huff, når vi var der var det plutselig en som kom bort og la seg ved siden av meg og tygget på jakken min og kikket på meg med det valpeblikket :D IS i magen :)

Man får liksom litt dårlig samvittighet. De trenger jo gode hjem. Og vi kan egentlig gjør det, men.. det var ikke det jeg hadde tenkt liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, når vi var der var det plutselig en som kom bort og la seg ved siden av meg og tygget på jakken min og kikket på meg med det valpeblikket :D IS i magen :)

Man får liksom litt dårlig samvittighet. De trenger jo gode hjem. Og vi kan egentlig gjør det, men.. det var ikke det jeg hadde tenkt liksom.

Ikke si mer.. pliiiiiiiiiiiiiiiz! *vil ikke høre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...