Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder redder dagen!


Happyface

Recommended Posts

Ja, som overskriften sier, så føler jeg at hunder redder dagen! Etter en lang dag på jobb eller skole, eller bare en dag som er skikkelig elendig, uansett vær og vind, så får Nivea meg til å smile. Jeg bare elsker og gleder meg til å komme hjem til henne, holde rundt henne, leke med henne eller rett og slett bare se på henne.

Hunder er rett og slett hverdagens helter! :whistle: Livet mitt hadde ikke hvert det samme uten. De merker det på deg om du er lei deg, å de merker når du er glad eller stresset. Det er imponerende og hærlig :whistle:

Er det noen andre som føler at de redder dagen? Hva elsker du med hunden din på en travel og sur dag?

Det jeg elsker er måten hun kryper inn til meg, og slikker meg i ansiktet når jeg gråter eller bare sitter med hendene forann ansiktet, og måten hun prøver å tulle med meg for å få meg til å tenke på andre ting når jeg er sur :rolleyes2: Min helt er Nivea!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt annerledes jeg da, som er kronisk smertepasient og hjemmeværende.

Men på et punkt er vi like, mine hunder redder dagene mine!

Har hester i tillegg, de er også mine helter.

Hundene og hestene gjør at jeg må ut av huset.

Og de gir så uendelig mye av seg selv hele veien, da spesielt hundene!

En tur i fjæra med to viltre gutter gir mang en latter.

Og det å trene dem gir meg motivasjon til å takle også vonde dager.

Når de på kvelden slenger seg ned i hver sin armkrok, og sukker før de sovner kan man ikke bli annet enn fornøyd...

Dyr skulle man fått på blå resept!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig,Hund på blå resept!

Har selv kroniske smerter og dagene blir lange og tildels preget av mye smerter.

Der kommer pelsen,vifter med halen og en liten sleik på kjakan.Tror hunder føler hvordan vi mennesker har det,både ved syn og oppførsel.Når jeg har det som værst,er han veldig rolig og stille.Han "forstår" liksom at mamma ikke har en god dag.

Beveger seg rolig og legger seg forsiktig ved siden av meg. (jeg ligger på madrass på gulvet pga rygg) Legger hode på brystet og kikker på meg med sine nydelige øyne.Sukk..

Hunder dømmer deg ikke fra utsende eller hvilke klær du har på deg.Uansett om du har perfekt sminkefjes eller et trøtt morratryne,vovven er like glad i deg uansett.

En utrolig god grunn til å orke å stå opp selv om smertene river i kroppen,pelsen må ut og ha mat.

Mitt liv har i alle fall blitt veldig beriket av pelsen vår-han gir meg så utrolig mye som jeg ikke klarer å skrive ned akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...