Gå til innhold
Hundesonen.no

nabohvalp

Linda=D

Recommended Posts

ene naboen har en hund som bjeffa som bare det å det ble ikke noe bedre når jeg fikk hund hvertfall.... men etterhvert nå leker hundene våre godt sammen å jeg har gitt litt forskjellige tips som funker :)

så nå har det gått veldig bra en stund, men så har en anna nabo fått seg valp som er rundt 8,9 uker og den lar de bare stå ute i hundegården i flere timer mens de er borte. om de er hjemme står valpen også som oftest i hundegården og de kjefter da på den om den bjeffer.

jeg overhørte nærmeste nabo her om dagen (har ikke hund) hvor hun syntes det var unødvendig osv å gå tre +- turer om dagen være ute i hagen å leke, tren osv og la nabohundene leke sammen(hadde fri så er jo klart jeg vil bruke hele dagen på Mike , men vi styre ikke hele dagen det var jo så varmt at vi lå i skyggen osv)

så problemet er at når valpen bjeffer svarer hunden min. og jeg tviler på at det gjør det bedre for naboene. mike svarte den første hunden her også i begynnelsen men det døbba ta etterhvert. skal jeg satse på at det gjør det her å?

jeg syns virkelig synd på den valpen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd med å belønne han når han er stille. Overse han når han bjeffer, men hver gang han holder kjeft så kan du gi han en godbit og prøve å få oppmerksomheten hans over på deg i stedet for nabobikkja. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. det kan jeg prøve:)

han har vært hjemme alene i dag å jeg snakket med naboen (som har lekekameraten til Mike) å ho sa ho hadde hørt hvalpen men ikke Mike ennå hun forøkte å høre etter. så det var jo bra :rolleyes2:

godgutten min det:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...