Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsbånd fra ViBri


Recommended Posts

Nå har jeg sittet i "hele" dag og spekulert på hvilket halsbånd jeg skal bestille til Dina snuppa mi.

Når jeg hadde bestilt fikk jeg ikke opp noe betalingsgreie slik at jeg kunne betale med visa, kun et kontonr som ikke funka på min nettbank...

Jeg søkte her på forum for å se om noen hadde skrevet noe om akkurat det, men det var det ikke. Det jeg istedet fikk med meg var at noen hadde betalt toll for halsbåndene. Jeg synes de er ganske dyre som de er, men må jeg betale toll for et halsbånd som kommer til å koste ca 450,-? Isåfall tror jeg at jeg dropper det... Da vil jeg heller bestille fra Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!Hmp,husker jeg slet litt angående betalingen også men,fikk det til tilslutt.Kanskje det er noe galt på siden som er fikset i morgen?

Jeg synes halsbånda er utrolig fine,slitesterke :) Skal bestille selen snart er veldig fin den også!

Jeg har bestilt 2 ganger og sluppet unna toll begge gangene...Ene gangen hadde jeg kjøpt 2 halsbånd også.Varierer nok litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nå har jeg sittet i "hele" dag og spekulert på hvilket halsbånd jeg skal bestille til Dina snuppa mi.

Når jeg hadde bestilt fikk jeg ikke opp noe betalingsgreie slik at jeg kunne betale med visa, kun et kontonr som ikke funka på min nettbank...

Jeg søkte her på forum for å se om noen hadde skrevet noe om akkurat det, men det var det ikke. Det jeg istedet fikk med meg var at noen hadde betalt toll for halsbåndene. Jeg synes de er ganske dyre som de er, men må jeg betale toll for et halsbånd som kommer til å koste ca 450,-? Isåfall tror jeg at jeg dropper det... Da vil jeg heller bestille fra Norge.

Hvordan fikk du ETT halsbånd til å bli 450??! :D Jeg har ikke betalt toll når jeg har bestilt et enkelt halsbån (da har prisen vært under "tollgrensen" som ligger på 200-250 kr ca). Da jeg bestilte halsbånd + kobbel ble det dyrere, og da måtte jeg også betale toll, kan lønne seg å dele opp ordren og få de sendt seperat. Tollen/momsen koster 120kr tror jeg.

Grunnen til at du ikke kan betale via nettbank, er fordi kontonr er utenlandsk. Du må ha IBAN-nr, eller SWIFT. Skriv mail til vibri og hør hva det er. Mener at det er slik jeg har gjort det før.

Jeg er superfornøyd med halsbåndene, og kommer garantert til å bestille derfra flere ganger! :)

Du slipper å betale toll, det er merverdiavgift på 25% du, som oftest, må betale.

Det har stått "forenklet tolltillegg" på en sending fra vibri som jeg har fått, mulig det er momsen. Jeg mener også at det er en standardpris for det, nemlig 120 kr, men nå er jeg ute på tynt vann. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...