MegaMarie Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2009 Kunne tenkt meg et streff i nærmeste fremtid. Nå er jo våren kommet, utmerket tid for å møtes igjen For øyeblikket er sikkert mange opptatt med eksamen ol, jeg er opptatt med agility fremover en del helger, men vi kan da like så godt starte plaleggingen nå så vet vi at alt er klart til vi er ferdig Noen forslag på hvor og når? Jeg er opptatt denne helgen, ikke neste, men de 2 etter der igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Biff Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2009 Eg er med! Hadde vært kjempe morro om du kunne vist meg litt av dine/deres agility kunnskaper, er veldig nysgjerrig! Lurer litt på om eg vil begynne å trene min hund! Men er ivertfall med på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2009 Vi er også med på treff! Kan de fleste helger bortsett fra helgene i uke 25 og 26. Vi kan også være med på treff på ettermiddager og kvelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BT89 Skrevet 23. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 dette høres veldig koselig ut! bare vedlig synd min elste hu(tispe) er veldig greten mot andre hunder om det er andre tisper som er veldig bestemt og slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2009 Da er vi ihvertfall blitt noen så langt Noen forslag til hvor vi kan dra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 29. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2009 Jeg og en venninne med hunder skal møte Charpi ved slottet (Fjøsanger) på mandag formiddag. Tidspunkt er ikke avklart. Da er vi så langt: doberman tispevalp nakenhund hannvalp balnding border collie/buhund ca 1 1/2 år tispe collie tispevalp Det er bare til å hive seg på! Edit: også blir Mette og rottis bea med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 29. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2009 Vi blir sikkert ikke med, siden Bea kanskje har pelsmidd! Men er med om vi ved en senere anledning når vi har fått avkreftet eller bekreftet/behandlet dette Skal til vet på tirsdag håper jeg Ellers kan vi de fleste helger.. Vi flytter til Stavanger i Juli/august, så det MÅ jo bli et treff før det Syns det er utmerket å treffes i Kanadaskogen egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 29. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2009 Så trist da, hadde gledet meg til å treffe den staselige damen igjen Vi får prøve å få til et treff til før dere reiser! Noen andre som kunne tenke seg å være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 29. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2009 Vi kan sikkert bli med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 29. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2009 Så bra! Her er link til deg: http://maps.google.no/maps?f=d&source=...;z=12&via=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 29. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2009 Tænks. Beskrivelser er fantastisk for evneveike østlendinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 29. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2009 Så trist da, hadde gledet meg til å treffe den staselige damen igjen Vi får prøve å få til et treff til før dere reiser! Noen andre som kunne tenke seg å være med? Definitivt! Gleder meg til å se hvor mye vidunderet ditt har vokst også Forøvrig forlanger jeg at dere tar MASSE bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2009 Det blir klokken halv ett i morgen, mandag 1. juni, ved slottet på gamlehaugen! Kom de som kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2009 Vi var et par stk som koste oss forrige mandag hvertfall. Er det stemning for å avtale nytt treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Ja :rolleyes2: Jeg har helt glemt denne tråden. Jeg er med på nytt treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2009 Er visst bare du og jeg som vil ha treff ser det ut som.. Jeg er i bergen hele sommeren nå hvertfall, så jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2009 eple: Er du bare i Bergen for sommeren, eller bor du der fast? Jeg flytter dit om 3 uker og vil gjerne være med på treff. Hadde vært spesielt artig og fått møte en korthåret collie, da jeg ikke har slått den helt fra meg som evt. neste-hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2009 Kan alltid hende at jeg kan tenke meg å bli med på treff en gang Min noe barnslige() irsksetter som går godt sammen med andre hunder har i hvert fall veldig lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 8. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2009 Bor her fast, og er ferdig med ferien min så blir her resten av sommeren ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nettemoren Skrevet 8. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2009 Pippien min skulle gjerne fått lekt litt med andre også. Blir stort sett bare hilsing når vi er på tur. når skal dere treffes igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 11. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2009 Da har hvertfall charpi og jeg avtalt å treffes ved gamlehaugen ca 19.30 på mandag. Det er bare å henge seg på, vi har greie og omgjengelig valper! Så må vi selvsagt få til et treff når showtime kommer til bergen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2009 I dag er dagen, treff kl 19.30 på gamlehaugen som sist. Kom alle som kan og vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2009 Det blir nærmere 20.00, vi er litt seine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2009 Vi må gjerne avtale nytt treff og god tid i forveien, siden ingen kom, hehe! Noen forslag til tid (ettermiddag/helg eller lignende), dato, sted osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2009 Jeg kan neste helg Søndag 26 Juli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar