Gå til innhold
Hundesonen.no

En tragisk sak..

Grande

Recommended Posts

Noen kjenner sikkert til saken om kvinnen fra Åsnes som ble fratatt hundene sine og hvor det ble avdekket alvorlig mishandling og vanskjørtsel av hennes hunder. Det er lagt ut ny informasjon om dette nå på NKK sine sider: http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=5759

Der ligger det også link til nrk sin dekning av den saken.

Må si det er frustrerende å lese at kvinnen nå har kjøpt seg nye hunder og i tillegg hester som det allerede er avdekket vanskjørtsel av. Det sies også at hun nå kjøper inn hunder via en slektning siden de aller fleste i hundenmiljøer nå vet hva hun heter og hvem hun er. Så med nytt kennelnavn og med innkjøpe skal altså denne kvinnen nå fortsette der hun slapp :lol: Et slikt menneske har tydeligvis problemer selv med å skjønne at hun gjør noe forferdelig galt, så jeg håper virkelig de rette instanser nå gjør det de kan for å få tatt ifra henne hvert eneste dyr hun skulle måtte skaffe seg i framtida. Blir helt kvalm av å tenke på at oppdrettere rundt om i Norge, og sikkert også utlandet, nå helt uvitende selges herlige små valper til denne dama da hun har andre til å kjøpe hundene for seg.

Denne kvinnen er jo medlem her inne også og har jo vært et ganske så aktivt medlem så jeg. Vet ikke hva andre synes, men min mening er at slike folk burde utestenges fra alt som har med hund å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...