armagnac Skrevet 10. Mai 2009 Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Lille valpis har klødd/sleika seg en del på undersiden av halen (nesten helt oppe ved rumpa) sjekka i går, men da så jeg ingenting der. og sleiker så ho blir helt bløt, virker som det irriterer henne. sjekka igjen i kveld, og da så jeg noen røde prikker der noen som veit hva det kan komme av eller hva jeg kan gjøre med det?? bare vaske litt, se om det hjelper?? skal få markekur i morra igjen
armagnac Skrevet 11. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2009 ingen som veit hva det kan være også nyser ho MYE i dag, kan det være nesemidd så tidlig på våren??
Vala Skrevet 11. Mai 2009 Rapporter Skrevet 11. Mai 2009 Jeg synes det høres ut som en god ide å kjøre en ormekur å valpisen. Siden det er ved halen tenker jeg mark eller analkjertelirritasjon. Kan jo også være at den har vært hard i magen og dermed blitt litt sår bak der- noe som klart kan få den til å ville "klø" litt.
armagnac Skrevet 11. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2009 jepp det jeg tenkte også, men skal få vet. på jobb til å ta en titt uansett:) så blir det markekur i kvelde;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar