Gå til innhold
Hundesonen.no

Prostitusjon


Carma

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Det er vel ingen som har sagt at man ikke blir avstumpa av å selge sex? Det vi diskuterer, er vel om det ER et overgrep og utnyttelse av kvinner når vedkommende prostituert har valgt å selge sex på lik linje som hvilken som helst annen jobb man velger?

Hah, er det DET som er fokusen for deg? Ser man det... Det viktigste for meg i denne diskusjonen er hvorvidt menn skal kunne skylde på at damer oppfører seg på en måte som gjør at driftene slår inn og de ikke kan styre seg. Og så er jeg jo fremdeles intr i å skjønne hvorfor menn vil ha sex med noen som finner dem motbydelige... Men det får jeg vel aldri svar på er jeg redd...

What? Why? *ler* :lol:

Du startet altså opp med å si at du følte deg som en mann her så da har du blitt det! Og menn kan aldri være en bitch om de ikke er superhomofile, og da blir det liksom litt på en annen måte... :D

Og så ser jeg ikke på folk som bitch om de er uenige med meg da.... :)

Dette blir jo veldig OT, men nå har vel katter, som de fleste andre domestiserte dyr, mista litt av den naturlige gangen i parring og "leken" rundt det. Men at det høres og ser voldelig ut, betyr jo ikke nødvendigvis at det ikke er frivillig - heller ikke hos folk, sant? :)

Mihihihi... nei, det er jo sant...

Men har ikke katter ganske mye av den naturlige gangen i sengekos da? Mine katter går ute så mye de vil (selv om jeg helst vil ha dem inne på natta da... øhm... det ødelegger kanskje litt.. Men uansett er de ikke "forplantningsbare".) og det gjør vel en ganske stor del av vår bekattning?

Jeg har to katter, en kastrert hann (Mini Morris) og ei hukatt (Sue Zuki) som foreløpig går på p-piller (skal steriliseres). Zuki blir rett som det er antastet av både Mini og andre hankatter! Og siden hun kjemper og hyler og prøver å komme unna, men blir holdt nede så ser det virkelig ut som en voldtekt for meg.... :D

Hun har aldri sår eller noe når hun kommer inn igjen da, selv om jeg har hørt henne frese og krangle voldsomt med noen... Mulig alle katter er sm'ere??? :D

Personlig tror jeg jeg har fått 0 igjen for å kjøpe sex - da det er en jobb for de og de nyter det sjeldent. Det har blitt fullstendig turn off for meg, men skjønner menn og kvinner som dette fungerer for også.

Er vel der jeg sliter litt, jeg greier ikke å skjønne at det skal fungere. Og så tror jeg jo ikke at "dette fungerer" gjelder for flertallet av de prostituerte... Hadde alle horer vært fornøyde med jobben sin så hadde jeg vært fullstendig for prostitusjon! Jeg skjønner virkelig tanken med at det er lite jobb for mye penger (eventuelt), det er bare sex etc og kunne helt sikkert hatt meg for penger selv (ville vært naivt å påstå noe annet, alt kan kjøpes)! Men jeg tror liksom ikke dette er det som gjelder for flertallet, altså at de kan velge når/hvor/hvem og får beholde pengene selv....

Man elsker med sin kjære og har sex med en prostituert? (håper jeg gjør meg forstått med hva jeg mener er forskjellen- er elendig til å skrive og ordlegge meg)

Ja, jeg forstår forskjellen. Men gjør "sin kjære" det når hun finner ut at hennes kjære har hatt seg med horer... Det ville være 1000 ganger mer utilgivelig enn utroskap i mine øyne, men andre ser det helt sikkert annerledes...?

Det er fordi hannkatten har en mothake på penis som risper opp hunnen når han trekker seg ut. Denne smerten stimulerer eggløsning.

For en ond ond konstruksjon! Stakkars pusedamene!! :D

...eller så var det det med sm igjen da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, er det DET som er fokusen for deg? Ser man det... Det viktigste for meg i denne diskusjonen er hvorvidt menn skal kunne skylde på at damer oppfører seg på en måte som gjør at driftene slår inn og de ikke kan styre seg. Og så er jeg jo fremdeles intr i å skjønne hvorfor menn vil ha sex med noen som finner dem motbydelige... Men det får jeg vel aldri svar på er jeg redd...

Men det har jeg da svart på? Nei, menn kan ikke skylde på damer når de ikke kan styre seg, men horer dekker et tilbud det er etterspørsel etter. Og som jeg skreiv i første innlegg, så ser jeg ikke helt at det skal være noen forskjell på å bytte sex mot penger og å bytte sex mot varer/tjenester/status - og det gjør mange jenter helt uten å blunke.

- Det vi ER uenige om, er vel om det er bare mannegriser som utnytter stakkars små pikebarn på skråplanet som utgjør et hore/kunde-forhold. Og jeg tror ikke vi blir enige der heller..

Men har ikke katter ganske mye av den naturlige gangen i sengekos da? Mine katter går ute så mye de vil (selv om jeg helst vil ha dem inne på natta da... øhm... det ødelegger kanskje litt.. Men uansett er de ikke "forplantningsbare".) og det gjør vel en ganske stor del av vår bekattning?

Jeg har to katter, en kastrert hann (Mini Morris) og ei hukatt (Sue Zuki) som foreløpig går på p-piller (skal steriliseres). Zuki blir rett som det er antastet av både Mini og andre hankatter! Og siden hun kjemper og hyler og prøver å komme unna, men blir holdt nede så ser det virkelig ut som en voldtekt for meg.... :)

Hun har aldri sår eller noe når hun kommer inn igjen da, selv om jeg har hørt henne frese og krangle voldsomt med noen... Mulig alle katter er sm'ere??? :)

Jeg nevnte vel det og, at den steriliserte Maripusen har blitt beleiret av kåte hannkatter? Så nei, jeg tror ikke katter har mye av den naturlige gangen i "sengekos". Da ville disse hannkattene hatt tilgang på brunstige hunnkatter?

Er vel der jeg sliter litt, jeg greier ikke å skjønne at det skal fungere. Og så tror jeg jo ikke at "dette fungerer" gjelder for flertallet av de prostituerte... Hadde alle horer vært fornøyde med jobben sin så hadde jeg vært fullstendig for prostitusjon! Jeg skjønner virkelig tanken med at det er lite jobb for mye penger (eventuelt), det er bare sex etc og kunne helt sikkert hatt meg for penger selv (ville vært naivt å påstå noe annet, alt kan kjøpes)!

Vel, det er vel ytterst få jobber som er morsomme hele tiden året rundt? I såfall så vil jeg ha den jobben :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, er det DET som er fokusen for deg? Ser man det... Det viktigste for meg i denne diskusjonen er hvorvidt menn skal kunne skylde på at damer oppfører seg på en måte som gjør at driftene slår inn og de ikke kan styre seg. Og så er jeg jo fremdeles intr i å skjønne hvorfor menn vil ha sex med noen som finner dem motbydelige... Men det får jeg vel aldri svar på er jeg redd...

Damer eller menn, det er nå slik at vi alle er mennesker og da gjør vi alle feil - ingen er feilfrie nemlig. Jeg unnskylder ikke noen, men hvis man kommer i en situasjon som det er større fare for 'feiling' så er det vel større fare for at det skjer på generell basis. Spesielt kvinner sier jo at menn tenker(mangel på sådan?) med feil hode også i andre situasjoner enn akkurat dette med utroskap - det er sikkert ikke uten grunn et slikt utsagn har blitt til. Både du og andre kvinner vet jo det er lett å spille på sex, så det skal vel ikke komme som en bombe at dette er pga at menn lett 'blir overstyrt' av denne driften og dermed er lett å manipulere med det.

Les bloggen og som sagt kjenner jeg ei og vet av en annen (venninne av henne) som holder på med det. Utifra denne infoen ser jeg de har for det meste en fast kundekrets og det er kun noen få de ev syns er motbydelige(disse blir filtrert vekk). Selvfølgelig er det sikkert de som syns alle er motbydelige, men tror nok det er mer de som blir presset til sex via hallik osv, så tror nok bildet er litt mer nyansert enn hva du tegner her.

Er vel der jeg sliter litt, jeg greier ikke å skjønne at det skal fungere. Og så tror jeg jo ikke at "dette fungerer" gjelder for flertallet av de prostituerte... Hadde alle horer vært fornøyde med jobben sin så hadde jeg vært fullstendig for prostitusjon!

Vi alle er vel enig om at det fins 2 typer prostitusjon, de som velger for å spe på eller ikke gidder andre jobber for de tjener for lite... altså velger selv. Så har vi de som blir presset av ulike årsaker.

Jeg forholder meg til de som selv velger dette og jeg mener det er et fritt land der alle bør få velge selv om de vil gjøre det ene eller andre. Om nå du ville ha valg å prostituere deg, så må det jo være opp til deg - det er vel ikke noe jeg eller andre har noe med - spesielt ikke å dømme deg for et valg du da har gjort, bare for at DE syns sex skal være innenfor a4 'godjente' rammer. Vi er forskjellige og så lenge ingen går inn for å skade eller påføre andre bevist skade. (ja, kunden kan få fam ødelagt osv, men som det ble sagt, så er det hans valg og prostitusjon er lovlig - kjøpe er ikke)

Forøvrig klager ofte folk på jobbene sine og er møkklei - der blir de forøvrig styrt av arbeidstid, ferier osv osv ... noe de prostituerte kan styre selv, da de er sine egne 'herrer' og mange tjener da også ganske så godt og kan nyte fritiden (som det er mye mer av også) til ting de vil... for de har råd til det. F.eks en sydentur hver mnd

Ja, jeg forstår forskjellen. Men gjør "sin kjære" det når hun finner ut at hennes kjære har hatt seg med horer... Det ville være 1000 ganger mer utilgivelig enn utroskap i mine øyne, men andre ser det helt sikkert annerledes...?

Begge deler er utroskap da - hvis man går bak ryggen på den andre. Har jeg ikke kunne tilfredsstille damen min, så så jeg heller at hun hadde gått til noen som har tilbudt en tjeneste enn at hun hadde måtte fått 'klaff' med en annen for å gjøre det... da har det vært mer enn bare akten sex som har vært til stedet. Hadde også foretrukket det hvis utro, for da har hun vært der for sex'en og jeg hadde sluppet å tenkt på ... var han så grei, pen, god, kjent han lenge, en som hun kanskje kunne vært sammen med for de påsser så godt osv, for hvorfor hun hadde hatt seg med han. Med en prostituert hadde ikke samme tanker dukket opp tror jeg, for der har hun hatt det godt bare pga det er en som kunne jobben sin på henne og ikke noe mer. Da har jeg også vist at hun mest sannsynlig har hatt det godt uten at fyren har nytt det like bra som en ev ukjent hun har møtt og der det muligens har gått for han etter 2 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Personlig mener jeg det generelt ikke er innafor å velge valp etter farge, men har man preferanser grunnet noe praktisk (alternativt helserelatert) så tenker jeg det er en bedre grunn enn bare en kosmetisk preferanse. Men ser du på foreldrene/linjene så er det kanskje begrenset hvilke farger som kan komme også. 
    • Jeg har SUV med fem seter. La ned baksetene og har stort bur bak forsetene (svært godt stroppet fast) med utgang på sidene. Liker god å ha bur der med tanke på luftsirkulasjon, i tillegg har jeg da hele bagasjerommet fritt til ting og tang 😊  Kommer til å kjøpe stor varebil når hund nr 2 og 3 kommer i hus om noen år, men elsker å kjøre robust bil med god komfort som i tillegg ikke tar all verdens med plass, og ved å legge ned setene fremfor å kjøpe en SUV med to seter ble valgmulighetene mye større.
    • Nå har jeg hatt min Caddy i noen uker og jeg kan absolutt si at den ikke sluker drivstoff. Har kjørt endel småturer og ett par lengre, virker veldig bra enn så lenge😊
    • Uenig med mye av det Quest skriver over her. Valper SKAL sove mye og om de ikke får nokk søvn går det fort over i destruktiv atferd. Å bruke et inngjerdet område er helt topp for de hundene som trives med det og nødvendig for mange. Å behandle en hund som en baby kan være mye mer negativt enn man tror, og dette kommer fra ei som elsker hundene sine helt ekstremt!  Nå har det jo gått litt tid siden du skreiv innlegget og håper dere har god fremgang, men her er litt tips hvis du fortsatt trenger noen😊 Jeg fikk meg en valp på 8 uker i mai og startet med hjemme aleine treningen to dager etter hun kom hjem, når hun da var komfortabel i leiligheten, med meg og min andre hund. Når jeg måtte tilbake på jobb 4 uker seinere kunne hun være hjemme aleine en hel arbeidsdag uten noe uro eller uhell. Selvfølgelig er alle hunder ulike, men med rett trening og struktur får man det fint til mens de er små. Først må du finne et område valpen kan føle seg trygg i. Min har et stort gitterbur som er stripset fast i en barnegrind, slik at hun selv kan velge hvor hun vil sove og har litt ekstra plass. Her er hun for å både unngå uønsket atferd i leiligheten og for å skjerme den voksne, og vi blir nokk å bruke den en god stund fremover. Inni her har hun en seng, skål med vann og et par trygge tyggeleker. Så må du gjøre området trygt og koselig, jeg gjorde dette ved å gi alt av måltider og tygg inne i området, i tillegg til å flytte valpen inn i grinda når hun var trøtt. Når hun våknet tok jeg henne ut før hun rakk å syte om at hun ville ut på do. Du må starte i det små, ha valpen inne i området i korte perioder når den er trøtt og sakte øk tiden og hvor du er/ikke er. Jeg har et kamera som jeg følger med på henne igjennom. Parallelt bør du ikke la valpen følge etter deg overalt og min sover også i bur om natten. De første gangene jeg forlot huset (med den andre hunden) peip og hoppet hun i ca 10 minutter før hun la seg til å sove i 1 time, litt uro er helt normalt i starten. Her må du bare lese din hund og følge med om den faktisk blir stresset og helt fra seg, eller bare syter fordi den vil være med deg. De skal sove mye i løpet av en dag, så utnytt den tiden på å trene på 😊 
    • Jeg var i akkurat samme sitasjon som dere med ganske så lik bakgrunn og ønsker for et par år siden, bare at jeg var aleine om det. Så fikk høre akkurat det samme😂 Fikk meg valp siste året på masteren og det var det beste valget! Vi fikk begge gode rutiner, valpen måtte trene på å sove i grinda si mens jeg skreiv, så tok vi felles lufte- og treningspauser ved behov. Jeg fikk nylig valp nr. 2 og må si at det var mer avslappende å få valp som student enn når man er i fult arbeid og ikke kan ha valpen med på jobb. Det går helt fint det også med målretta trening, men det er hakket mer stressende og krever mer planlegging. Ikke la det at dere er studenter stoppe dere, høres ut som dere vet hva dere går til og har tenkt godt gjennom dette. Så jeg ville gått for det om den perfekte valpen dukket opp.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...