Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff!

Ine&Pax

Recommended Posts

Jeg, gubben og Pax var på valpetreff i helga! Pax fikk møte igjen tre av kullsøskene sine pluss mor, bestemor og 'gamletanta'. Det resulterte selvfølgelig i en del bilder som jeg har lyst til å dele med dere :D

(Bildene er ferske fra kamera)

DSCF0987.jpg

Pondus, Josefine og Pax

DSCF0988.jpg

Pondus og Josefine

DSCF0995.jpg

"Vrææl, pappa, hjelp!"

DSCF0998.jpg

Gamletante (t.h.) kjefter på fjortisene.

DSCF6002.jpg

DSCF0999.jpg

Pondus

DSCF6012.jpg

Mor og sønn

DSCF6017.jpg

DSCF6016.jpg

Pax (t.h.) var den største av dem alle, men likevel den som var mest tilbakeholden og sjenert. :thumbs:

DSCF6027.jpg

Mor og sønn igjen... søte da :lol:

DSCF6033.jpg

Stakkars Pax sitter bak og venter på godbit han.

[Dele opp]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCF0937.jpg

DSCF0940.jpg

DSCF0945.jpg

Unna vei her kommer jeiii

DSCF0947.jpg

Pax peser :thumbs:

DSCF0948.jpg

Oppstillingsbilde er ikke lett å få til nei!

DSCF0951.jpg

Kaos! :D

DSCF0958.jpg

DSCF0961.jpg

DSCF0960.jpg

Ble ett ålreit bilde til slutt da.. fra venstre: Pax, Pondus, Sara og Josefine.

DSCF0985.jpg

Josefine og Pax :lol:

DSCF0986.jpg

Pondus ville og være med.

DSCF0969.jpg

Flotte vovven vår... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokser som bare rakkærn ja! Pax var jo nesten like stor som de voksne tispene, bare litt mindre kraftig. Så han blir nok en plugg når han er fullt utvokst. Takk for kommentarer :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...