Bananen Skrevet 24. April 2009 Rapporter Share Skrevet 24. April 2009 Ok. Jeg husker det var en tråd her man var bastant på. Dyret er under førstegreien på rabiesvaksineringa. Han har tatt to skudd med vaksine, og mangler bare blodprøva. Siste skudd tok vi 9. januar i år, tipper jeg det var. Okai. Minst 120 dager etter siste vaksine, sant? Så jeg kan godt ta blodprøven i juni/juli om ønskelig? Siden det er maks 365 dager? Or how is this shiat working? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. April 2009 Rapporter Share Skrevet 24. April 2009 Ja det kan du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 24. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2009 Glimrende. Og man digger sånne enkle svar. Tænks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. April 2009 Rapporter Share Skrevet 24. April 2009 Ja ikke en stakkars smiley engang Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Smilies could be a downer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar