Marit32 Skrevet 10. April 2009 Rapporter Share Skrevet 10. April 2009 God påske til alle.. Me er då på Gol campingsenter,, her e så mange hunder.. Føles nesten som om det er hund i kvar ei vogn.. Kos det då.. Frøya har hilst på nokon, men er redd andre.. Utruleg kjekt når ein går tur med hund, ein snakkar med folk som aldri hadde snakka til deg før,, positivt.. ER det andre som held seg her i påsken og????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 10. April 2009 Rapporter Share Skrevet 10. April 2009 Jeg er bare hjemme jeg. Det er det som er fitn med påske- og juleferien. Men jeg passer to hunder, så jeg går tur rundt i nabolaget hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Marie Skrevet 10. April 2009 Rapporter Share Skrevet 10. April 2009 Jeg er hos svigers på Kløfta Får masse gode råd fra svigermor som er instruktør i stovner hundeklubb! Og Troll og Troya koser seg sammen med bc`n Tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. April 2009 Rapporter Share Skrevet 10. April 2009 Emnetittelen for denne tråden er lite beskrivende. Fint om du bruker "edit"-knappen og endrer til noe mer beskrivende. Dette innlegget vil bli slettet når dette er gjort. Send en PM eller "Report" innlegget. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 10. April 2009 Rapporter Share Skrevet 10. April 2009 Vi har valgt bypaaske i Stockholm med innlagt internasjonal utstilling paaskeaften og 1 paaskedag. Med 16 varmegrader i skyggen er det skikkelig deilig slippe unna Tromso og full vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marit32 Skrevet 13. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2009 Berre slett det,, eg forsto ikkje heilt ka eg skulle gjere.. Men no er nå påska over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar