Victoria Skrevet 9. April 2009 Rapporter Skrevet 9. April 2009 Her kommer det litt bilder Ikke let med sånne små hårballer som ikke står stile i 2 sec. engang Hvis dere vil ha original str. og alle bildene av hundene deres så bare pm meg mail adr. Tassen & Mira Mira, Tassen & Diego Gulla Emma i full fart! Mira & Tassen Emma & Diego Dette tok seriøst lang tid, så det kommer flere litt senere idag
Nikki72 Skrevet 9. April 2009 Rapporter Skrevet 9. April 2009 Legger de jeg la ut i den andre tråden her også da.. Diego,Mira & Emma. Fine gjengen samlet Mira & Tassen. Gulla.
sham Skrevet 9. April 2009 Rapporter Skrevet 9. April 2009 ååå så mange fine bilder:D Var et hyggelig treff;)
Blondiemamma Skrevet 9. April 2009 Rapporter Skrevet 9. April 2009 Så fine bilder. .Så ut som dere kosa dere fælt
Victoria Skrevet 13. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2009 Jeg sliter fælt både med å legge ut bilder her og å sende de på mail. lurre på om det har med at de er tatt med raw format :/??
Guest Belgerpia Skrevet 13. April 2009 Rapporter Skrevet 13. April 2009 Jeg sliter fælt både med å legge ut bilder her og å sende de på mail. lurre på om det har med at de er tatt med raw format :/?? Hvorfor tar du bilder i raw format? Og ja- det har sannsynligvis noe med det å gjøre - da må du første redigere de ned i normal størrelse - og lagre som jpeg filer - så skal du se det går både på mail og internett. Folk fleste kan ikke "se" raw filer liksom.
Victoria Skrevet 13. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2009 Fordi jeg hadde brukt kameraet i et studio til en skoleoppgave sist, og da er det best med RAW format
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar