Gå til innhold
Hundesonen.no

Sassy/dobørst dyret


Karina+cathy

Recommended Posts

Min nå værende slave tipset meg om at kanskje en liten dagbok fra meg kunne ha vært no,siden min matmor henger her inne i tide å utide og det da kunne ha vært stas for henne å få litt oppdateringer i hva som skjer i hverdagen min :D

I dag har det liksom ikke vært det helt store da,"sjefen" som hun liker å kalle seg har brukt noen timer på jobb,men di to største menneske barna har vært hjemme å passet på meg...gud som jeg elsker ferier da er det jo folk hjemme hos meg meg meg å kun meg :lol:

Jeg å "sjefen" eller slaven min har vært å jobbet i hagen å hun skryter meg langt oppi skyene for at jeg er så flink til å holde meg der hun er*stolt*for jeg vet jo at jeg er flink,men skader jo ikke med litt skryt i ny å ne da...soler meg i glansen :)

Ellers så har jeg fått klippet klørene i dag,med noe jeg vil betegne som en hekksaks...min første tanke var F**N er du gal kjærring,du får ikke røre mine pøtter med det monsteret der det sier jeg deg bare...Men GUD så streng hun blei,så for å få litt kylling så føyde jeg meg noe for denne gang...

Ellers så blir det vet besøk etter påske,å hu i hei det skal jo bli stas :lol:

Å matmor,jeg savner deg også altså...å gleder meg til å treffe deg når du kommer til sørlandet :D

PS når minste menneske barnet kom hjem i dag så ble jeg overlykkelig for at flokken var komplett,å da hoppet jeg som bare små dobørster kan,boink boink høyt høyt,å da sier liten jente"mamma vi har jo en hund som kan fly jo" :)

Ha en forsatt fin kveld love fra sassy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Sassen!

Du er savnet, og det tror jeg du vet..... lille utysket

Jeg må imidlertid innrømme at jeg flirer meg omtrent ihjel når jeg ser for meg klotana, og minstebarnet har helt rett - Sassy tror hun kan fly hun - den har alltid trodd det den... *ler*

Gleder meg til å nafse litt på deg igjen når jeg kommer nedover i mai - fiiiiiineste dobørsten i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder vil komme :blink: Jeg tenkte jeg og ville fortelle om mine opplevelser med å ha dette terrier dyret i hus...

Sassy er en utrolig hund å ha,selv med litt start problemer så har hun virkelig slått seg til ro og blitt en del av familien...

Jeg trodde det ville bli mer vanskelig for meg å takle det å få en ny hund,da min sorg over Diva var så sterk at jeg trodde nesten aldri jeg ville kunne ha hund igjen..

Å i dag har jeg å sass hatt turen i min og Diva sin skog og sist jeg prøvde det endte jeg opp med å begynne å hyl grine å måtte snu...Men i dag gikk det bra heldigvis :wub:

Sass har hoppet over bekker så brede at jeg hadde aldri trodd det ville gå,var sikker på hun kom til å lande i midten med ett kjempe plask...For selv jeg med mine lange lekkre ben og atletiske kropp :D hadde aldri hoppet di lengdene hun hoppet i dag så Sass kan fly,ingen tvil om det

Ellers har Sass en velfungerende av knapp inne og er vi bare på utsiden så rusler hun bare rundt benen mine...Men på tur er hun speedi fra begynnelse til slutt

Ellers så ska hun nå til vet til fredag for full utredning,men det går bra :hug: å så prøver jeg å finne noen som kan få nappet henne,så hun kan få sommer sveisen :hug:

Denne hunden er bare helt topp,å jeg har bare en ting å si takk belgerpia for at hun fikk bo hos oss å vi gleder oss til å treffe deg igjen nå i mai :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...