Gå til innhold
Hundesonen.no

Forhåndsbetaling av Hd og AA rønking

Com

Recommended Posts

Skrevet

Holder på å prøve å forhåndsbetale Hd og AA rønking på nkk.no . Alt gikk fint til jeg skulle krysse av for "Hd" eller "AA", her får jeg ikke lov til å velge noen av boksene. Er det andre som har problemer med dogweb idag eller har hatt samme problem? :lol:

Skrevet

jeg har hatt litt problemer med dogweb hele uka, det gjaldt også sånn avkryssingsbokser -det har stort sett hjulpet å prøve litt senere på dagen.

Skrevet

Husker jeg sleit med å huke av da jeg skulle forhåndsbetale Kokos sin. Grunnen til det var at hun var under 1 år da jeg skulle forhåndsbetale.

Skrevet
jeg har hatt litt problemer med dogweb hele uka, det gjaldt også sånn avkryssingsbokser -det har stort sett hjulpet å prøve litt senere på dagen.

Husker jeg sleit med å huke av da jeg skulle forhåndsbetale Kokos sin. Grunnen til det var at hun var under 1 år da jeg skulle forhåndsbetale.

Tusen takk for svar begge to :wub: Hunden er ikke et år enda så er nok det som er problemet.

Skrevet

Den dagen hunden din fyller 1 år så funker det :wub: hehe. Gjorde samme greia selv og dreiv å sendte mail til NKK og greier.. Hadde jo vært en ide om de informerte om det på siden i grunn..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...