Karris Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 I dag døde mitt kjære marsvin Emil. Han var ett høyt elsket kjæledyr som alltid kommer til å ha en del av hjertet mitt. Nå koser han seg nok i himmelen sammen med Tara, et annet marsvin jeg hadde som døde for noen år siden. Nå er det fire marsvin igjen her i huset, det er bra å ha noen å trøste seg med... Min lille venn! Her er regnbuebroen: http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Ricco Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 uff da så leit! hvor gammel ble han?
Karris Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2005 Det er koselig med "trøstemeldinger" Han ble vel tre år eller noe i den duren... Han var så søt og jeg var så glad i han! Stakkars "pusen" min ble drept av en stygg sykdom...
Basse Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2005 Huff, vet hvordan det er å miste en sånn liten krabat! Tar meg selv i å skulle gi vann til han eller bare klappe litt på ham ennå Men jeg håper han har det bra der han er nå...
Guro G. Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2005 Alltid like vondt når våre firbeinte venner forlater oss
Karris Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2005 Alltid like vondt når våre firbeinte venner forlater oss Jaaa!
M.J Skrevet 19. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2005 Å, kondolerer. Det er så leit når noen du er glad i går bort, både dyr og mennesker Husker det var utrolig trist da marsvinet mitt døde for noen år siden
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar