Peers Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Her var lysene av, og er det fortsatt. Jeg liker generelt lys bare fra stearinlys jeg...
Gjest Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Har vært ute og tatt bilder av byen uten veilysene, det var ganske kult å stå og se utover byen som plutselig ble veldig mørk. Ellers var det veldig dårlig av folk å skru av lysene inne, men å glemme utelysene. Var en morsom og veldig deilig opplevelse å gå i gatene og ikke se folk inn i hvitøyet, alle sa hei til hverandre og folk ble generelt mindre stressende Som bæra på kaka kom det ett skikkelig utbrudd av nordlys mens vi stod midt på den (ellers) mest opplyste veien i byen. Det var pent det! Skulle vært slike lysavbrudd i løpet av året, var så godt å gå ute uten å ha gatelys OVERALT.
borderen Skrevet 28. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Slik var min Earth Hour: Nordlys, bål, pinnebrød og badstue med gode historier
Pion Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Slik var min Earth Hour: Nordlys, bål, pinnebrød og badstue med gode historier Å hei, jeg er misunnelig!
ida Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Her koste vi oss veldig i den mørke timen. Fjortisen leste høyt fra "En øy i havet" og Tvn og datan og alt lyset var av. Vi burde gjøre det mye oftere. Ikke bare for det globale miljøet, men for det lokale. Veldig lokale!
Raksha Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Her var det endel naboer som var flinke til å skru av, men gatelysene var på. Hos meg var alt lys av, men vaskemaskina fikk fortsette med å dure og gå.
Gjest Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Woah, det var MYE nordlys! Tydelig at jeg må enda lenger nordover for å få de nordlysbildene man evig jakter etter... Var bare lett dans over himmelen i dag, slett ikke noe mer enn grønnlig nordlys *sukk*
Vala Skrevet 28. Mars 2009 Rapporter Skrevet 28. Mars 2009 Jeg glemte det fullstendig... våknet vel sånn kvart over åtte, satt i telefonen i over en time - og den dårlige skyldfølelsen tok meg rundt kl. elleve.... Jeg VISSTE at jeg burde meldt meg på sms-varselet!
softis Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Skrevet 29. Mars 2009 jeg var på fest, og prikk halv løp alle rundt og slo av lysene og jeg ringte mamma og sa i fra vi fant ut at det faktisk ble enda morsommere å feste i mørket, og morsommere var det å løpe rundt på dører og be dem skru av lyset
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar