Gå til innhold
Hundesonen.no

Lek i frognerparken :)

Gjest

Recommended Posts

Flere lekebilder fra vår kant.. Utrolig synd at Marit og Dina ikke fikk vært med som tenkt!

Til gjengjeld møtte vi en annen vakker tass :)

(Vi møttes i frognerparken. Ville ikke på hundejordet så fant ut at agilitybanen var et fint sted for valper å leke løse :D )

Lek%201.JPG

Lek%202.JPG

Lek%203.JPG

Lek%204.JPG

Lek%205.JPG

Lek%206.JPG

Lek%209.JPG

Tinka og basenji demonstrerer dempende signaler ?!

Dempe%202.JPG

Så øvde vi på bord - oppstilling :P

Bordøving%201.JPG

Tinka%20oppstilt%201.JPG

Oppstilt%201.JPG

Fi igjen :P

Søta.JPG

Tinka prøvde seg også på noen hinder - bilder i tråden hennes på 'din hund' :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var bildene ja! :icon_confused: ja, det var kjipt jeg ikke fikk vært med, men hodet mitt var i eksploderingsmodus, så var kanskje det beste å la vær. Jeg gleder meg til torsdag da. Dina og prince gleder seg også! Fint om dere tar med kamera, fordi jeg har bare mobilkamera for øyeblikket, og det er vanskelig å få tatt lekebilder med det. Blir gøy å se de herlige jentene! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var bildene ja! :icon_confused: ja, det var kjipt jeg ikke fikk vært med, men hodet mitt var i eksploderingsmodus, så var kanskje det beste å la vær. Jeg gleder meg til torsdag da. Dina og prince gleder seg også! Fint om dere tar med kamera, fordi jeg har bare mobilkamera for øyeblikket, og det er vanskelig å få tatt lekebilder med det. Blir gøy å se de herlige jentene! :P

Jeg ligger likt an når det gjelder kamera.. Men Marie har ihvertfall et flott kamera som hun er veldig flink til å bruke..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :lol:

Har en griffon og en dansk svensk gårdshund, men det så du jo på presentasjonen min :)

Planlegger dere noen nye treff eller?

Vel, det er ihvertfall snakk om å møtes igjen.. kan jo bare skrive det i "På tide med treff"-tråden i Treff-delen.. hvis noe blir aktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :lol:

Har en griffon og en dansk svensk gårdshund, men det så du jo på presentasjonen min :)

Planlegger dere noen nye treff eller?

Vel, det er ihvertfall snakk om å møtes igjen.. kan jo bare skrive det i "På tide med treff"-tråden i Treff-delen.. hvis noe blir aktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...