Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp!

Blondiemamma

Recommended Posts

Skrevet

Ja jeg er grønn på kartsøk og sånne ting :D:D men jeg skal på ernæringskurs med Hill's på Thon hotell i Sanvika i kveld.. Hvordan går jeg fra togstasjonen til hotellet? og er det langt?

Skrevet
Ja jeg er grønn på kartsøk og sånne ting :D:D men jeg skal på ernæringskurs med Hill's på Thon hotell i Sanvika i kveld.. Hvordan går jeg fra togstasjonen til hotellet? og er det langt?

Hvis du har adressen til hotellet så kan jeg finne ett kartutsnitt til deg :D

Skrevet

Det lønner seg faktisk å gå gjennom storsenteret.. Stasjonen og hotellet er omtrent i vær sin ende..

Nordens største kjøpesenter!

Skrevet

Jappers, avstanden er kortere gjennom storsenteret, men tiden... :D Det spørs hvor strukturert du er på non-shopping det :D

Men iaf, fra togstasjon og ned på gateplan, over veien og mot Løkketangen senter, gå mellom den og en indisk (tror jeg) restaurant og rett opp til storsenteret. Opp i 2 etg og gjennom gangen til nye delen. Omtrent i enden der er en utgang som ender omtrent midt på hotellet, senteret har P rett ved siden av hotellet :D Mulig du må ned en etg for å komme dit...

Du kan også gå gjennom Sandvika sentrum, til venstre ut fra togstasjonen, deretter til høyre når du er nesten i enden av gågaten, over bro over elven og inn på senteret.

Tid: maks 15 min om du ikke roter deg helt vekk og/eller har stop-and-shop underveis :D

God tur & godt kurs :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...