Cavalier&Collie Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Er det noen av deres hunder som flyr på TV'n når den ser en hund eller et annet dyr? Hundene til bestefaren min flyr alltid på TV'n når vi skrur over på Animal Planet og da får ho litt kjeft da [-X (Det hjelper jo egentlig ikke, men ...) og en gang så falt det ned et bilde som sto rammet inn på TV'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Min flyr ikke på tv'en men ligger og ser på tv'n og skakker på hodet når hun hører dyrelyder. Også skal hun ha masse klapp om hun hører en hund som piper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Askepott har reagert på bjeffing hehe! Det morsomste er når hun blir sinna på sitt eget speilbilde, og boffer til speilet og leker med det !! HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Den ene af mine hunde reagerer også voldsomt når der er hunde i tv...sjovt nok også når der ikke er lyd på...jeg har ellers hørt at de ikke kan se todimentionelt. :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 25. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 Ja, jeg forestiller meg en liten chihuahua som angriper og bjeffer til speielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 Ja hehe, de er sååå søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar