Gå til innhold
Hundesonen.no

Alder ved adskillelse frå mor

Marit32

Recommended Posts

Det er nok langt unna ja.. Men nå har det seg slik at eg ikkje orker meir med den oppdretteren, det vart så ufyseleg ekkelt at sånn usaklige diskusjoner orker eg ikkje. Ho var ei manipulerande b..

Men har då lagt ut eit anna stykke her der de kan helse på puddelen eg no har kjøpt i staden,, verdens skjønnaste må seiast.. Akkurat no ligg ho i armkroken til min mann og søv. Ho e begynnt å verte husvarm no, alt har liksom gått så greit til no. Ho sov heile første natta berre ute på do ein gang, så la ho seg fint ned att i buret sitt. Ho e so flink atte.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du tilbake pengene dine da?

Nei har ikkje det.. Men gir meg ikkje så lett :icon_redface: Dei er vel tapt går eg ut i frå,, men eg kjem no til å forsøke. Veldig trist at folk er sånn. Likar å tru det beste om folk og det har eg gjort rett i INNTIL NO, eg har aldri vore borte i slike folk før, ein heilt ny opplevelse for meg må eg sei. Følte meg nesten dårleg, ho maila og maila sånne ekle mailer at eg kvidde meg for å åpne mailen..

Men men,Synd at enkelte slike ødelegg for mange andre seriøse folk..

Men no er me i alle fall veldig lykkeleg uansett, for Frøya er berre heilt herleg og unik. Gleder oss til å bli skikkeleg kjend med ho og til å ha ho med oss i mange år.

Nett som å ha fått eit nytt barn i huset.. Veldig kjekt..

Fortsatt god helg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikkje det.. Men gir meg ikkje så lett :D Dei er vel tapt går eg ut i frå,, men eg kjem no til å forsøke. Veldig trist at folk er sånn. Likar å tru det beste om folk og det har eg gjort rett i INNTIL NO, eg har aldri vore borte i slike folk før, ein heilt ny opplevelse for meg må eg sei. Følte meg nesten dårleg, ho maila og maila sånne ekle mailer at eg kvidde meg for å åpne mailen..

Men men,Synd at enkelte slike ødelegg for mange andre seriøse folk..

Men no er me i alle fall veldig lykkeleg uansett, for Frøya er berre heilt herleg og unik. Gleder oss til å bli skikkeleg kjend med ho og til å ha ho med oss i mange år.

Nett som å ha fått eit nytt barn i huset.. Veldig kjekt..

Fortsatt god helg :D

Så koselig med ny hund gratulerer. :D

Har du fot pengene igjen fra den andre oppdreteren nå,

også lurte jeg på vor mye du hadde betalt til de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...