jaktlykke Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 Skal reise til Orrehallen i morgen tidlig, men vet ikke hvor Orrehallen ligger! Vet det er i Sandnes, men hvordan kommer jeg dit? Det stod ingen adresse på utstillingspåmeldingen, så jeg kan ikke søke via gule sider. Trenger adressa raskt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 Det var dette jeg fant når jeg søkte litt på nettet. Adresse: Orre 4343 ORRE Telefon: 51 42 89 77 Fant det her Får håpe dette hjelper. Selvom adressen er helt rar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2005 Hun fant frem ja Og lille Amigo tok BIG'en i gruppe 7!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2005 Hun fant frem ja Og lille Amigo tok BIG'en i gruppe 7!! Ble Amigo BIG i sin gruppe?? :P Amigo. =D> Hvilken rase ble BIS? Og Silje, hvor langt kom den andre Chow'en? (Hvis du fikk det med deg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2005 Ble Amigo BIG i sin gruppe?? :P Amigo. =D> Hvilken rase ble BIS? Og Silje, hvor langt kom den andre Chow'en? (Hvis du fikk det med deg) Samojed nr. to var en Dvergpinsjer. Gjett hvem som ble BIS 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2005 Samojed nr. to var en Dvergpinsjer. Gjett hvem som ble BIS 4 Forstår at du er stolt.. :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2005 Forstår at du er stolt.. :P Det er bare forbokstaven Hun er jo fra eget oppdrett, og det er ganske spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2005 Tror jeg hadde vært i skyene selv hvis jeg hadde vært oppdretter og en fra kullet hadde blitt BIS 4.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar